Miksi ostat valion maitoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja miten niin:
Miten niin 75 senttiä? Kyllä täällä maksaa lähemmäs euron arla.

Niin suomalainen maito. Siinä on kuule Pohjanlahti välissä.

ja sulle, yhäkin ingmannin maitoa on myös täysin suomalaisena

Niin on. Ja se ruotsalainen maito maksaa sen 75 senttiä. Ja suomalainen 88 senttiä. Toistanko? Ruotsalainen 75, suomalainen 88. Arla, Ingman, Ingman, Arla.

Niin on. Ja se ruotsalainen maito maksaa sen 75 senttiä. Ja suomalainen 88 senttiä. Toistanko? Ruotsalainen 75, suomalainen 88. Arla, Ingman, Ingman, Arla.

sinähän väitit sitä RUOTSALAISEKSI!!

Ainoastaan luomumaito, se rasvaisempi sopii, luomujogurtti ilman makeutusta sopii ja luomuviili. Muissa kai se teollinen d-vitamiini turvottaa ja saa a ikaan mahakipuja - mut niin tekee monelle muullekin, vaikka ei aina tiedä, et siitä johtuis:
http://www.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1246447037

Turkkilaista Lindahlìn ekojogurttia menee nykyään eniten. Itävaltalaisten lehmien maitoa, mut sama sille, kun on niin hyvää - ei pilata karrageenilla, kuten Valio teki luomukermalle:-(

No voi huilu kun Arla Ingman tekee sekä ruotsalaisista että suomalaisista lehmistä maitoa! Mitä kohtaa sä et ymmärrä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se ruotsalainen maito pilaantuu tosi nopeesti!

Viimeinen myyntipäivä ei ole todellakaan viimeinen käyttöpäivä Arlan maidoilla! Usein käynyt niin, että vaikka maidossa pitäisi olla vielä päiväystä jäljellä, on maito jo hapanta kun purkin avaa! Valiolla tätä ongelmaa ei ole.

No voi huilu kun Arla Ingman tekee sekä ruotsalaisista että suomalaisista lehmistä maitoa! Mitä kohtaa sä et ymmärrä? :D

Ihan kuule ruotsalaisista lehmistä on se ruotsalainen maito ja suomessa vain pakattu. <---- lukeeko tuossa suomalaisesta.. ;)

Mä en itseasiassa tiedä edes minkä merkkistä maitoa meillä on, ja mitä se maksaa. Sitä kun on pakko ostaa kuitenkin...

Kävin kattoo niin ingmannin 1,5l kevyt maitoa on, ja mulla itellä valion rasvaton maitojuoma. Ostan aina ukolle ja lapsille tota kevyt maitoa 1,5l tölkeissä, vaikka se kuulemma on kalliimpaa kuin ostaa 1l tölkeissä, mutta meillä menee niin paljon että mieluummin ostan sitten noita isompia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ihan kuule ruotsalaisista lehmistä on se ruotsalainen maito ja suomessa vain pakattu. <---- lukeeko tuossa suomalaisesta.. ;)

Niin "se ruotsalainen maito" on ruotsalaisista lehmistä ja suomessa pakattu, suomalainen maito on suomalaisista lehmistä. Vieläkö pitää vääntää? :o

Minä ostan sitä mitä kaupassa (eli yleensä S-Marketissa) sattuu olemaan, taitaa useimmiten olla Ingmania.

Ihmettelen kuinka monet ostavat 1,5 litran maitoja, minä hädin tuskin osaan kaataa sellaisesta läikyttämättä, saati sitten lapsi. Se purkki on korkeampikin kuin litran purkki, ärsyttää aina jos on pakosta joutunut ostamaan 1,5 litran maitoja (pienemmät loppu kaupasta), ja joudun änkeämään sen maitohyllylle jääkaappiin.

Mä ostan sitä maitoa, minkä mä saan sopivasti kauppareissulla. =)

(Lunttaus kaappiin paljasti, että tällä kertaa se on Ingmania. B)).

Eikä mulla ole hajuakaan, paljonko maitotölkki maksaa. Mitä sen väliä, jos mä tartteen sen kuitenkin... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja 1:
Ai miksi ostetaan 1,5 l purkeissa. Meillä menee maitoa 30 l viikossa niin ihana ettei tartte litran purkkina kaupasta kantaa. ja 4v osaa hyvin kaataa siitä. :)

?? Saman verranhan se 30 litraa maitoa painaa, osti sen sitten 1l tai 1,5l purkeissa. Ja neliskanttiset purkit menevät kauppakassiinkin vieriviereen, joten tilaakin vievät suunnilleen yhtä paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Valion laktoositon maitojuoma on paljon parempaa kun esim. ingmanin vastaava.
Siksi juon sitä. Vaikka onkin tyyristä 1,79e/litra.

Samoin!
Ingmanin laktoositon maitojuoma on törkeän pahaa, maistuu ihan makealle! Huono kopio-tekele Valion vastaavasta. YÖK!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Ai miksi ostetaan 1,5 l purkeissa. Meillä menee maitoa 30 l viikossa niin ihana ettei tartte litran purkkina kaupasta kantaa. ja 4v osaa hyvin kaataa siitä. :)

?? Saman verranhan se 30 litraa maitoa painaa, osti sen sitten 1l tai 1,5l purkeissa. Ja neliskanttiset purkit menevät kauppakassiinkin vieriviereen, joten tilaakin vievät suunnilleen yhtä paljon.

1,5 litran tölkkien ostaminen tulee 2 senttiä halvemmaksi :D Muuten en kyllä ymmärrä, itsekin tykkään mieluummin kaataa litran tölkistä.

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Valion laktoositon maitojuoma on paljon parempaa kun esim. ingmanin vastaava.
Siksi juon sitä. Vaikka onkin tyyristä 1,79e/litra.

Minä taas en huomaa näissä mitään eroa. Tai ehkä huomais, jos testaamalla vertais, mutta hyvin on arla-ingman uponnut. Jos ja kun tölkissä lukee molemmat nimet on maitokin suomalaista.

No mä kuitenkin huomaan.
Vaikken olis kahteen viikkoon juonut tippaakaan maitoa, tiedän kumpaa mulla on lasissa vaikken purkkia näkis.

Valion raejuustossa on muuten myös ihan selkeä makuero ingmanin vastaavaan, ei se inkku maistu yhtään miltään :whistle:

tuota et usko itsekään.

Ei kun tää ihan totta.

Ei ole. se on sität luulotautai. Luullaan että KAIKIarlan maito tuilee ruotsista. ei niissä ole amkueroja.

Kyllä niissä vaan on. Valion maito on paremman makuista. Ei niin "emäksisen" ja "jääkaapin" makuinen kuin inkku.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:

1,5 litran tölkkien ostaminen tulee 2 senttiä halvemmaksi :D Muuten en kyllä ymmärrä, itsekin tykkään mieluummin kaataa litran tölkistä.

:D
Jotenkin vaan koen sen litran purkkien kantamisen hankala. Sama kuin ostaisi 2 dl purkeissa.