Miksi opetatte lapset kerjäämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs kerjäämistä muka virpomisessa on? Sehän on tavaran vaihtoa! Vitsa sulle, palkka mulle.
Kyllä niihin virpomisoksiinkin saa rahaa ja aikaa uppoamaan, kun ne kunnolla lasten kanssa koristellaan hienoilla askartelukaupasta ostetuilla sulilla & koristeilla ja varsinkin jos lapsia on monta niin niitä oksia saa koristella roppakaupalla. Olisikokhan meillä nytkin n. 10 oksaa per lapsi. Niiden on tarkoitus tuoda hyvää mieltä muille ja itsekin odotan että meille tulisi huomenna paljon lapsia virpomaan. On kivaa saada pääsiäiseksi maljakkoon erilaisia ja eri lasten tekemiä virpomisoksia. :)

Tosikot vain kiroaa pääsiäisen.

[QUOTE="vieras";25987556]Meillä on jo kolmas Virvonvarvon-pussi tuolla kaapissa :ashamed: :D[/QUOTE]
No okei, mäkin tunnustan: ostin suklaamunia torstaina & tänään piti hakea lisää sellaisia :ashamed:

Mä niin toivosin, että meille tulis virpojia, se on ihana perinne, mutta asutaan kerrostalossa, jossa tasan yks lapsiperhe ja niidenkin lapsi liian nuori virpomaan, että taitaa olla turha toivo.

Eikös tuo mene juuri päinvastoin? :D Eli opetetaan lapsia tekemään jotain "palkkansa eteen"... ;) "...vitsa sulle, PALKKA mulle..." Niin kun joku tuolla jo totesi, niin kerjää ne punaiset ristit, pelastusarmeijat sun muut järjestöt, kirkon kolehdeista puhumattakaan, jatkuvasti rahaa, mutta mitään konkreettista ei saa vastineeksi. Ja siitä ei kuitenkaan kukaan jaksa vetää hernettä nekkuun, mutta lasten viattomasta huvista kyllä... :whistle: ;) :D

Yhteistyössä