Miksi on niin vaikia käsittää, että kaikki ylipainoiset ihmiset eivät ole...

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Vai ei saa kehua toisia. Hohhoijaa.

No etkös sinä koko ajan moralisoi ihmisten tapoja katsoa kuvia ja ilmaista niistä mielipiteitään? Oma hypoteesini -> tulkinta on virheellinen koska kuvan tulkitsija näkee kuvat sinusta väärin ja käyttää ilmaisuunsa vääriä sanoja. Tulkitsijan pitäisi puhua vain karvoista ja silmistä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
en jaksanu edes etusivua loppuun lukea, läskiä läskiä .....
ihan sama mulle ... :attn:

höh....kuviakin olis näytillä...kauniita naisia...

ei jaksa nyt keskittyä kuviin...
kokeilen mieluummin livenä, tai jätän kokeilematta B)

no nyt mä oon ihan samaa mieltä....jos vaiks painuis jo nuksimaan

Ette vaan suostu edes ajattelemaan asiaa. Taidatte olla aika huonoja kyseenalaistamaan omia puheitanne?

no en mä oikeesti ala ajattelemaan sitä, että jos jos joku näyttää kauniille ja sopusuhtaiselle painosta riippumatta niin kehunko häntä oikein vai en....

Aika kovasti vetelet omia johtopäätöksiä. Miksei lihavaa voi kehua vaikka pehmeydestä eikä siitä ettei se näytä lihavalta. Enkä sano että kuvan tulkitsija näkee mitään väärin, vaan musta on kummallista että kehuu just sitä yhtä asiaa, minkä ei PITÄISI olla mikään vaatimus kauneudelle.

Aika kovasti vetelet omia johtopäätöksiä. Miksei lihavaa voi kehua vaikka pehmeydestä eikä siitä ettei se näytä lihavalta. Enkä sano että kuvan tulkitsija näkee mitään väärin, vaan musta on kummallista että kehuu just sitä yhtä asiaa, minkä ei PITÄISI olla mikään vaatimus kauneudelle.

Onpas sulla pehmeän näköinen nenä..?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:laugh: tai onpa sulla pehmeän näköiset posket

Yhteistyössä