Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja samavieras:
Alkuperäinen kirjoittaja koska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja koska:
täällä on vaan hysteerisiä mammoja, keille oma napa on tärkein. ihan sama vaikka olisi orjatyössä hoitaja, kunhan MINUT hoidetaan ja MINUN nicopetterin korvat katsotaan ja MINUN synnytykseni hoidetaan. se kutsumustyö elättää, mitäs sitten jos joku kouluttamaton bussikuskikin tienaa yhtä paljon kun korkeakoulussa opiskellut hoitaja!
naurettavia ihmisiä palsta täynnä, höyrytään vaan eikä katsota faktoja.
No se bussikuskikin on vastuussa aika monesta hengestä, varsinkin jos auto on täynnä. Tottakai vastuullisesta työstä pitää saada hyvä palkka.
Just tälläiset kommentit vie kunnioitusta hoitajilta.
Ihan kuin vain teidän työ olis tärkeää ja vastuullista. Kuka sut on sinne korkeakouluun pakottanut, olisit alkanut bussikuskiksi, saisit samaa palkkaa paljon vähemmällä kouluttautumisella!
hah, en ole hoitaja. ihanko tosissaan luulit että ainoat ketkä puolustavat hoitajia ovat itse samalla alalla?
ja typerä vertaus, jokainen autolla ajava on vastuussa liikenteessä omasta ajostaan, ei pelkästään bussikuskit.
korkeasti koulutetut ihmiset ansaitsevat isomman palkan kun vähemmän koulutetut, niin se vaan on.
ja raskaasta työstä tulee saada korvaus. paskapaperintekijätkin saavat enemmän...
Paljonkahan ne paskankerööjät saavat, jotka kannattelee sitä painavaa haisevaa letkua ja keräävät sunkin paskas ja hoitajien paskat yms. likakaivoista. Annetaan heillekin palkankorotus, pääsisivät pois haisevasta palkkakuopasta. Ja bussikuski on vastuussa jokaisesta hengestä, joka hänellä on kyydissä, yksin. Hoitajat eivät ole YKSIN vastuussa kenenkään hengestä, aina on muitakin vastuulisia...
Kerrotko miten en kätilönä ole YKSIN vastuussa siitä synnyttäjästä ja lapsesta??
Siellä on osastolla lääkäri ja lastenhoitaja, esim.
Jos tulee hätä tilanne, painat nappia, kohta paikalle juoksee synnytyslääkäri, lastenlääkäri, sairaanhoitajia ja lastenhoitaja.
Kun mä synnytin edellisen kerran, mun ympärillä oli kätilön lisäksi niin monta ihmistä, että meni pitkä aika, ennenkuin edes näin synnyttämääni lasta.
Kumma, jos siitä porukasta vain yksi oli vastuussa musta ja vauvasta???