Miksi on miehen tehtävä ostaa kondomit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
(Älkääkä vinkuko, että mä oon ostanu. )

Mikä periaate tuossa on? Oletus on, että miehellä on kumi jonka laittaa vehkeensä päälle.

Onko kyseessä seksin kiristys naiselta, et saa jos SULLA ei oo kumia? Eli nainen ei itse halua, antaa vain jos sattuu kumi olemaan miehellä?

Naisenhan ensisijaisesti olisi hyvä hoitaa ehkäisy sillä hän kai sen lapsen mahaansa saa jos huonosti käy.

No varmaan siksi kun siihen tarvitaan se akka että saa reseptin ja se ne naamariinsa tunkee.

[QUOTE="-S-";27722622]Miksi on naisen tehtävä ostaa e-pillerit?

Mikä periaate tuossa on?[/QUOTE]

No jos et edes sitä jaksa tehdä niin älä sitten harrasta seksiä. Toki naisen on ihan hyvä omistaa muutama kondomi itsekin mutta yleensä se mies niitä hankkii koska mies niitä käyttää.

[QUOTE="Vieras";27722687]No varmaan siksi kun siihen tarvitaan se akka että saa reseptin ja se ne naamariinsa tunkee.[/QUOTE]

Mieskö ei osaa marssia reseptin kanssa apteekkiin ostoksille?

Ai että nainen ei käytä kondomia? Se että mies hankkii oletusarvoisesti kertoo vain siitä lahnailusta. Mies saa makuupillua jos on hankkinut kumin ja saanut kaiken odottavan böönan märäksi. Tosiaan, nainen odottaa että mies on hoitanut hänelle raskauden ehkäisyn.

[QUOTE="Tomi";27722702]No jos et edes sitä jaksa tehdä niin älä sitten harrasta seksiä. Toki naisen on ihan hyvä omistaa muutama kondomi itsekin mutta yleensä se mies niitä hankkii koska mies niitä käyttää.[/QUOTE]

No et sä kovin paljoo seksiä sitten ole kaivannut :D
Olis siinäkin näkeminen kun muija kiimassa ulisee ja sit kun mies ihmettelee, että missä kumit niin pääsee raivari. :D

Mä en ole koskaan ostanut kortsuja seksiä varten, aina on miehillä niitä löytynyt. Ja jos ei ole ollut kortsua, niin ei ole tippunut pilluakaan. Mitä ne pillerit jotain tauteja vastaan auttaa?

[QUOTE="Vieras";27722750]No eipä noita kuule juuri eri kokoja ole tavan marketissa.[/QUOTE]

On niissä aika suuriakin eroja, malli vaikuttaa vaikka varsinaista pituus-/leveyseroa olisi vain pari milliä. Välillä ollaan ostettu kokeiltavaksi uusia kumeja ja ne ovat olleet käyttökelvottomia, pari mallia ovat ainoat sopivat. Koko on keskiverto, ehkä paksuhko, en tiedä kun en ole mitannut.

[QUOTE="Vieras";27722750]No eipä noita kuule juuri eri kokoja ole tavan marketissa.[/QUOTE]

Ei ole kokemusta lyhyemmistä suhteista, mutta voisin kuvitella, että irtosuhteita tai muuten lyhyempiä suhteita harrastava nainen ei kanna 5-10 eri kortsupakkausta mukanaan, jotta olisi uuden miehen kanssa sopivaa päällepantavaa. Mun logiikallani paljon helpompaa, että mies ainakin aluksi ne kortsut, joka niitä käyttää, jotta on sopiva.

Oioioi :D on ollut pienimmillä kiskoillakin mistä oon ostanu. Lueppa niitä pakkakuksia vähän tarkemmin.

Voihan sitä nainenkin ostaa, mutta voi olla vaikea ottaa oikean kokoinen jos on uusi kumppani. Jos kumi on väärän kokoinen, se ei suojaa kunnolla. Menee helposti rikki tai lipsahtaa pois paikoiltaan.

Olen myös antanut joskus poikaystävälle rahaa kumeihin. Silleen hän saa valitaa itselleen sopivimman ja kustannukset jaetaan.

[QUOTE="Vieras";27722981]Onko ihan pakko vastata jos ei ole mitään asiaa aiheeseen?[/QUOTE]

Oli lööpeissä jotain, että pikkujoulutuliaisina saatuja sukupuolitauteja hoidellaan nyt poies. Ois ollu parempi vaan käyttää kumiukkoa bileissä ekä nahistella kuka ostaa kordongit. En käsitä miten kommenttini ei muka liity aiheeseen?

• Tykkää
Reactions: Data ja Halin
Sama kai se kumpi nuo ostaa. Yleisesti varmaan mitä tulee ehkäisyyn, raskauksiin ja synnytyksiin niin nainen kai se on joka noista suurimman osan hoitaa. Joten ehkä mies voi tulla vastaan sillä kertaa kun ehkäisy on enemmän hänen "aluettaan"?

Ei ole kyllä itselleni koskaan tullut mieleen vaatia miestä hakemaan pillereitäni apteekista noin tasa-arvon vuoksi. Eikä mies ole puolestaan vaatinut minua ostamaan kumeja silloin kun niitä on käytetty.

[QUOTE="Vieras";27722981]Onko ihan pakko vastata jos ei ole mitään asiaa aiheeseen?[/QUOTE]

Hän selvästi sanoi että vastuu on molemmilla yhdessä. Lisäksi siinä sanotaan selvästi että pari voi itse sopia kumpi ostaa, oli se mies tai nainen. Kyllä se minusta selvästi oli aiheeseen sopiva vastaus.

Auttoiko rautalanka vai tarvitsetko lisää?

[QUOTE="mies";27722839]Miehesi ei vaan osaa. Keskivertokoko sopii lähes kaikille, minimunia ja jättimäisiä neekerinkyrpiä lukuunottamatta. Ei kortsut mitään vaatteita ole vaan ne venyvät käyttötarkoitukseensa paljon tarvittaessa.

Käyttökelvottomia, hah.[/QUOTE]

Esim Magic on niin pieni että meillä ne hajoilivat noin yksi viidestä. Mutta Sultan on isompi tai ainakin joustavampi, niitä ei ole hajonnut yhtäkään. Ja miehelläni on melko iso.

Yhteistyössä