miksi olet valveilla?

  • Viestiketjun aloittaja Huisi hippu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Saara09:
PP Todella paljon onnea :hug:

Tyttö naapurin Olet selkeästi viimeisilläsi raskaana. Itse valvoin kaksi edellistä yötä ennen synnytystä samoin oirein =)

Ja itse olen hereillä, koska en voi makkariin mennä nukkumaan, kun 2kk ikäinen tytär herää mun yskimiseen koko ajan. Yskin minuutin välein, hemmetin hieno tauti tää possuflunssa.

Toivottavasti mies hoitaa päivällä tyttöä että voin itse nukkua.
Nyt mies töissä, ties mihin saakka ja en uskalla nukahtaa sohvalle näin kovassa kuumeessa, tiedä heräänkö kun makkarissa rupee itku kuulumaan.
Jep, vähän yli viikko laskettuun aikaan... Pari viikkoa olen jo öisin valvonut enemmän tai vähemmän :/

Toivottavasti miehes tulee pian niin pääset nukkumaan! Ei oo kivaa jos väkisin joutuu valvomaan, siks ettei uskalla nukkua.
 
PP
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö naapurin:
Närästää, on levoton olo, koko ajan vessahätä, mikään asento ei oo hyvä, kuumakin on vaik ikkuna auki. Eli en saa unta...
Mulla oli noita ennakko-oireita viikon verran ennen koitosta!
Kuumia aaltoja, kaikki nukkumisasennot mätti..
Ennakoi vaan tulevaa:)
 
Tyttö naapurin Kuulostaa niin tutulta. Itse sain nukuttua joten kuten viimeset viikot, mutta tosiaan kaks vikaa yötä valvoin kokonaan ja olikin kiva lähteä sitten synnyttämään kolmantena yönä.
Onneksi aamulla kun sain epiduraalin sain torkkua, niin jakso ponnistaa =)

Voisin kuvitella että ukko tulee siinä 4-6 välillä. Että saapi vielä hetken odotella....
 
Alkuperäinen kirjoittaja PP:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö naapurin:
Närästää, on levoton olo, koko ajan vessahätä, mikään asento ei oo hyvä, kuumakin on vaik ikkuna auki. Eli en saa unta...
Mulla oli noita ennakko-oireita viikon verran ennen koitosta!
Kuumia aaltoja, kaikki nukkumisasennot mätti..
Ennakoi vaan tulevaa:)
Ennakoi varmaan, nyt vaan kaks viikkoa jo mennyt näin :D huoh, toivottavasti ei enää kovin montaa viikkoa menis. La 30.11.

Niin, ja oikeen kovasti onnea sulle!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saara09:
Tyttö naapurin Kuulostaa niin tutulta. Itse sain nukuttua joten kuten viimeset viikot, mutta tosiaan kaks vikaa yötä valvoin kokonaan ja olikin kiva lähteä sitten synnyttämään kolmantena yönä.
Onneksi aamulla kun sain epiduraalin sain torkkua, niin jakso ponnistaa =)

Voisin kuvitella että ukko tulee siinä 4-6 välillä. Että saapi vielä hetken odotella....
Kiva lähteä synnyttämään, jos on valvonut 2 yötä KOKONAAN :eek:
Näilläkin unilla alkaa jo olla aika zombi vaikka kuitenkin aina jonkun tunnin saan yössä nukuttua.

Tsemppiä sulle tähän yöhön. Uskaltaisitko kuitenkin sohvalla torkahtaa, jos laitat vaikka kelloa soimaan jossain vaiheessa ja pidät makkarin oven auki että kuulet jos lapsi itkee?
 
aina vaan valvon
Koska mun elämä on päin persettä,en pysty koskaan yöllä nukkumaaan,tuo munatan paskahousu nukahti taas tonne sohvalle. Ihan turhaa yrittää saaha tätä oloa paremmaksi ku ei siitä välitetä,antaa aina vaan olla. Tämä on yhtä helevettiä ollu jo 2 ja puoli vuotta eikä loppua näy. Mutten tiiä miten pääsen pois muutaku kuolemalla.
 
nooh
Olin niin väsynyt koko päivän että oli pakko ottaa "pienet" torkut iltasella. Ja nyt taas valvotaan. Äsken tyttö heräs ja huus kuin syötävä kun sen katosverhossa kipitti joku. Toukkahan siellä ja nyt mietin että eikai se koiperhosen toukka ollut :eek:
 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja aina vaan valvon:
Koska mun elämä on päin persettä,en pysty koskaan yöllä nukkumaaan,tuo munatan paskahousu nukahti taas tonne sohvalle. Ihan turhaa yrittää saaha tätä oloa paremmaksi ku ei siitä välitetä,antaa aina vaan olla. Tämä on yhtä helevettiä ollu jo 2 ja puoli vuotta eikä loppua näy. Mutten tiiä miten pääsen pois muutaku kuolemalla.
mikä mättää...
 
ku
Alkuperäinen kirjoittaja aina vaan valvon:
Koska mun elämä on päin persettä,en pysty koskaan yöllä nukkumaaan,tuo munatan paskahousu nukahti taas tonne sohvalle. Ihan turhaa yrittää saaha tätä oloa paremmaksi ku ei siitä välitetä,antaa aina vaan olla. Tämä on yhtä helevettiä ollu jo 2 ja puoli vuotta eikä loppua näy. Mutten tiiä miten pääsen pois muutaku kuolemalla.
miksi olo on huono.. elämä??
 
...
kahden viikon verran muksut sairastanut nasunuhaa, ja vihdoin eilen iski sit minuunkin. Nukkuisin, mutta kun oksennan vähä väliä, ni istunpa välit sit koneella odotellessani seuraavaa lastia.
 
No
Särkee taas jalkaa ja kättä. En ole jaksanut/viitsinyt/halunnut käydä vinkumassa Panacodia. Kun sen sijaan että ottaisivat selvää miksi taas nivelissä ja jänteissä kauhea tulehdus päällä - sormet ei liiku eikä jalka mene kenkään. Käskevät syödä Buranaa josta tulee astma kohtaus. Ja saarna Panacdin uusimisesta.

 
Huisi hippu
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
-odotan että saan luvan mennä hakemaan miestä pikkujoulujen jatkoilta.
haluutteko kuulla mutta kun mies oli lähtemäisillään pikkujouluihin, kirjoitin hänen toiseen pohkeeseen :"maijan mies, ei saa koskea!" kuulakärkikynällä. :D
Eikö olis ollut otsassa paremmin nähtävillä? :saint:
vitsihän se oli. mitäpä haittaa kynäjäljestä. kiltisti oli ollu :D
 
aina vaan valvon
Alkuperäinen kirjoittaja ku:
Alkuperäinen kirjoittaja aina vaan valvon:
Koska mun elämä on päin persettä,en pysty koskaan yöllä nukkumaaan,tuo munatan paskahousu nukahti taas tonne sohvalle. Ihan turhaa yrittää saaha tätä oloa paremmaksi ku ei siitä välitetä,antaa aina vaan olla. Tämä on yhtä helevettiä ollu jo 2 ja puoli vuotta eikä loppua näy. Mutten tiiä miten pääsen pois muutaku kuolemalla.
miksi olo on huono.. elämä??
Mun avioliitto n yhtä helvettiä. En oo ollu onnellinen enää pitkään aikaan,kaksi vuotta sitten rupesin puhumaan että en enää voi jatkaa tälasta missä mua ei oteta huomioon,mistään ei puhuuta,mitään ei sovita ja pyyetä anteeksi,Mihinkään ei voi luottaa,edes siihen että mua kuunnellaan tai mulle vastataan. MUTTA TÄMÄ MENEE PAHEMMAKSI VAAN: JA TUO PASKA EI TAJUA AVATA SILMIÄ.

Mä haluan pois,mutta en voi vaan lähtä viiden lapsen kans kun ei ole työpaikkaa eikä ammattia. mä oon vankilassa ja mä haluan kuolla. en kerta pysty enää olemaan edes kunnollinen äiti. Yksin pystysin mihin vaan
 
vieras
Siis mitäh??!! Tartteisko tässä joskus nukkumaankin mennä :eek:

No joo, ehkä kohta. Rytmi sekaisin täälläkin ja siihen kun liittää vielä iltavirkuuden niin minkäs teet :D
 

Yhteistyössä