V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koska rehellisesti sanottuna panettaa.
Sinähän olet vaaraksi niille sairaille! Etkö ole lukenut tuota juttua:Valvon koska kärsin pahoista uniongelmista. Herään joka yö klo 2-3 ja valvon aamuun. Kohta pirteänä hoitamaan sairaita.
Joka yö lääkettä?Mä olen joka yö alveilla kello yksi, kun annan lapselle lääkettä. Ja yleensä en saa heti unta
En tajua minäkään... Mitä lääkettä ei pysty ajoittamaan niin, et kaikki sais nukkua - siis se lapsikin täytyy herättää, vai miten? Mun mielestä varsinkin sairaan täytyisi saada nukkua unet loppuun, koska aivothan tasapainottavat kaiken, kaiken!Joka yö lääkettä?![]()
en enempää tähän kerro. mutta lapsellani on erittäin harvinainen sairaus. lääke on annettava joka yö. lapsi ei siihen edes juuri havahdu. on niin tottunut hommaanEn tajua minäkään... Mitä lääkettä ei pysty ajoittamaan niin, et kaikki sais nukkua - siis se lapsikin täytyy herättää, vai miten? Mun mielestä varsinkin sairaan täytyisi saada nukkua unet loppuun, koska aivothan tasapainottavat kaiken, kaiken!
Mut kun en vaivaa tiedä, vaikea sanoa mitään, sori. Kertokoon, jos haluaa, ei oo pakko jos ei taho.