MIKSI, OI MIKSI?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Mutta maanantain leffa vasta "hyvä" onkin. Onnen varjossa (tai jotain sinne päin) perustuu Härkösen kirjaan heikosti positiivinen ja kirja on tosi hyvä, leffa ei välttämättä.

Tätä odotellessa :-)

Mutta kyllä mä tykkään suomalaisista leffoista. Vares leffat on olleet hyviä
=)

Kyllä mä tykkään suomileffoista, muutamaa, ihan "yli menevää" lukuunottamatta... Se Jasper Pääkkösen ihme leffa jossa ne kuvas salaa niitä nuoria likkoja p.nopuuhissa yms. oli kyllä h u o n o ! Nimeä en nyt sitte kuitenkaan muista...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mä tykkään suomileffoista, muutamaa, ihan "yli menevää" lukuunottamatta... Se Jasper Pääkkösen ihme leffa jossa ne kuvas salaa niitä nuoria likkoja p.nopuuhissa yms. oli kyllä h u o n o ! Nimeä en nyt sitte kuitenkaan muista...

http://www.imdb.com/name/nm0701747/ Mikä noista?

Minäkin alkumetreillä nieleskelin inhoa kun tuota tyttö sinä olet tähti- leffaa aikoinaan katselin. Mutta kun antoi sen kiroilun mennä sitä sen kummemmin miettimättä, niin se oli ihan hyvä tarina ja ihan kivasti kerrottu. Vähän kyllä tyypillinen hollywood-juoni.. :whistle: Mistä lie kopsittu..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ellen ihan väärin muista niin leffan nimi oli hymypoika. HUONO:/

Joo tämä oli ihan kuvottava. Minä en yleensä suomileffoja tykkää katellakaan. Josksu siskon luona kyläillessä kattellu muitten seurana. Saati suomalaisia tvsarjoja.. ameriikan tuotannon suurkuluttaja täällä! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Miksi joku tykkää suomalaisista leffoista, oikeasti? Tyttö sinä olet tähti alkoi juuri ja katsoin että ok aloitus mutta kun ekat repliikit tulivat... Pelkkää vittua ja paskaa ja muuta yhtä hauskaa. :/ Miksi joku tykkää noista? En nyt ihan heti muista nähneeni hyvää suomalaista leffaa. Suomalaiset eivät osaa tehdä leffoja. Kiroilua, saunomista, tissejä ja mulkkuja.

oon ihan samaa mieltä!!

Yhteistyössä