Pieni Merenneito dvd on pitänyt "dupata" uudelleen ihan päin hanuria... Nyt vasta hommattiin toi dvd, kun miellä ollaan katsottu sitä 20-vuotta sitten ostettua vhs-kasettia.. Tai sitten mä olen vaan liian tottunut siihen vanhaan. |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Meillä on se vanha koneelta poltettu levylle. Ihana kattoo samaa mitä itekin lapsena kattonu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Meillä on se dvd ja ite oon kattonut penskana sitä videolta.En kyllä huomaa niissä mitään eroa.... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Meillä on se dvd ja ite oon kattonut penskana sitä videolta.En kyllä huomaa niissä mitään eroa.... :/
Ne on puhuttu uudestaan. Tinkelitankeli oli ennen tinkeliharava, ym... Ja osa äänistä ovat eri ihmisten ja puhuttu muutenkin erilailla aika pitkälti.
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Meillä on se dvd ja ite oon kattonut penskana sitä videolta.En kyllä huomaa niissä mitään eroa.... :/
Ne on puhuttu uudestaan. Tinkelitankeli oli ennen tinkeliharava, ym... Ja osa äänistä ovat eri ihmisten ja puhuttu muutenkin erilailla aika pitkälti.
Mikä hiton tinkelitankeli!?Miksi?!
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Meillä on se dvd ja ite oon kattonut penskana sitä videolta.En kyllä huomaa niissä mitään eroa.... :/
Kyllä mä sen tiiän, mutta että tinkelitankeli? Se on TINKELIHARAVA!Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Meillä on se dvd ja ite oon kattonut penskana sitä videolta.En kyllä huomaa niissä mitään eroa.... :/
Se on se haarukka!![]()