Miksi Obama on noin ty***?

jenkki
Olen samaa mieltä. Ihan pelleilyä koko touhu. Ei muuta kuin kunnon pakotteet Venäjälle. Kansainvälisiä lakeja ei saisi noin vain rikkoa ja käyttäyä kuin mikäkin kukko tunkiolla ilman kunnon seuraamuksia.

PS. Täällä "Jenkeissä" ei ole koskaan päässyt ilmaiseksi lääkäriin, joten jätä se "enää" pois. Onneksi Venäjällä on asiat hyvin ja kaikilla on mukavaa... Kyllä Putin-setä hoitaa. :)
 
vierass
Pelleilyä se on sinunkin touhus. Politiikasta et ymmärrä paskaakaan, etkä mistään muustakaan. Mene sinne, mistä olet tullutkin niin molempien maiden älykkyysosamäärä nousee kohisten. Prkl!
 
Entinen Ksantippa S
En ole rasisti. Mutta sen verran historiaa olen lukenut, että olen iloinen että maailma pistää hanttiin edes jotenkin. Eivät nuo diktaattorit yleensä pysähdy siihen, että saavat haluamansa alueet.
 
Tajuatko tollo, mitä se rasismi on?! Sinä ET ole suomalainen etkä suomalaiseksi koskaan tule. Osaatko - btw - mitään kieltä kunnolla?
Anteeksi mutta kun en haluakaan olla suomalainen, syy on että olen kotosin Virosta ja olen tyytyväinen kuka olen ja että äidin kieli venäjä :) kun juuri sen kielen takia pääsin itseä myymään maailmalle (p.s viiteen maahaan). Kyllä puhun neljällä kielellä ja nyt opiskelen jo vuoden verran espanja ja ruotsia
 
Viimeksi muokattu:
"wieras"
En ole rasisti. Mutta sen verran historiaa olen lukenut, että olen iloinen että maailma pistää hanttiin edes jotenkin. Eivät nuo diktaattorit yleensä pysähdy siihen, että saavat haluamansa alueet.
Putin on demokraattisilla vaaleilla valittu presidentti. Sensijaan EU:n johtajat eivät ole vaaleilla valittuja, eli ehkäpä he sitten ovat niitä "diktaattoreita".
 
"vierailija"
[QUOTE="wieras";29694948]Putin on demokraattisilla vaaleilla valittu presidentti. Sensijaan EU:n johtajat eivät ole vaaleilla valittuja, eli ehkäpä he sitten ovat niitä "diktaattoreita".[/QUOTE]

Joo, Venäjä on kuuluisa demokraattisista vaaleistaan, eikös?

Mä oon ainakin äänestänyt yhtä EU:n johtajista, nimittäin edellisissä pressanvaaleissa. Olen myös käyttänyt äänioikeuttani meppejä valittaessa.
 
"Entinen Ksantippa S."
[QUOTE="wieras";29694948]Putin on demokraattisilla vaaleilla valittu presidentti. Sensijaan EU:n johtajat eivät ole vaaleilla valittuja, eli ehkäpä he sitten ovat niitä "diktaattoreita".[/QUOTE]

Historia tietää kertoa myös, että monikin diktaattori on valittu demokraattisilla vaaleilla.
 
Muah
[QUOTE="wieras";29694948]Putin on demokraattisilla vaaleilla valittu presidentti. Sensijaan EU:n johtajat eivät ole vaaleilla valittuja, eli ehkäpä he sitten ovat niitä "diktaattoreita".[/QUOTE]

Ai Putin valittu demokraattisilla vaaleilla :D Yhtä demokraattisilla, kuin Pohjois-Koreassa kaverinsa Kim Jong-Un.
 
"wieras"
[QUOTE="vierailija";29694970]Joo, Venäjä on kuuluisa demokraattisista vaaleistaan, eikös?

Mä oon ainakin äänestänyt yhtä EU:n johtajista, nimittäin edellisissä pressanvaaleissa. Olen myös käyttänyt äänioikeuttani meppejä valittaessa.[/QUOTE]

Tällä hetkellä Venäjä on demokraattisempi kuin EU. Venäjällä pääsee äänestämään presidenttiä joka johtaa maata, mutta Suomessa ei pääse äänestämään maata johtavaa pääministeriä. Lisäksi Venäjällä äänestetään pormestarit, koska Suomessa on saanut äänestää kaupunginjohtajia?

Mepeillä ei ole mitään päätäntävaltaa.
 
Vladimir rauhanmies
[QUOTE="wieras";29695000]Kyllä, Putin on demokraattisilla vaaleilla valittu presidentti joka nauttii kansan enemmistön luottamusta.[/QUOTE]

Saako venäläisestä saman tuomion kuin ihmisestä ?
 

Yhteistyössä