Miksi nykyään tehdään vaan jotain superhyper kännyköitä? Mä haluan tavallisen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Simputti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Simputti

Aktiivinen jäsen
21.09.2006
1 971
1
36
Siis saisi olla hieman moderni kuten värinäyttö ja voisimpa ottaa joskus vastaan kuvaviestejäkin vaikka itse en sellaisia lähettele. Mulla on ihan hyvä digikamera joten kameraan en sellaista tartte. Radio tai mp3 soitin on mulle han turhia ja nettiin pääsen kotonakin joten ei tartte kännyyn sellaista hommata.

Mun äidillä tuo linkin 2310 ja on ollut ainakin tyytyväinen.Taisi maksaa siitä 55e.

425picture2Upload.gif

No eihän kaikki puhelimet mitään superhyper kännyköitä ole.Tavallisiakin löytyy joka merkistä.Monet vaan niin pieniä nykyään.Ennen oli paljon parempia kun näppäimet oli isompia.No,joissain läppämalleissa on isommat näppäimet.

Kiitos vinkeistä... Jotenkin tuntuu että aina mainostetaan vaan noita extra hienoja kännyjä.
Vielä semmonen kriteeri mulla on että puhelimen on oltava nokialainen, esim samsungin kanssa menetän vai hermot kun aina on ollut nokialainen. Ja näppäimet ei saa olla semmoset kynänkärjellä paineltavat vaan ihan kunnon näppäimet....

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Kiitos vinkeistä... Jotenkin tuntuu että aina mainostetaan vaan noita extra hienoja kännyjä.
Vielä semmonen kriteeri mulla on että puhelimen on oltava nokialainen, esim samsungin kanssa menetän vai hermot kun aina on ollut nokialainen. Ja näppäimet ei saa olla semmoset kynänkärjellä paineltavat vaan ihan kunnon näppäimet....

Edelleen suosittelen vilkaisemaan tuota 2630 Nokia-puhelinta; isot selkeät näppäimet, ihanan pieni puhelin ja perustoiminteet. Maksaa vissiin jotain 129e.

http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/SearchCatalog-ViewCategory;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q00003A2HES45?CatalogCategoryID=ar_D4QFHhPEAAAEOl1g03xil

http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/SearchCatalog-ViewCategory;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q0000U7ukQwZ9?CatalogCategoryID=ar_D4QFHhPEAAAEOl1g03xil&NavigatorDisplay=true&inputflag=yes&query=&brandnav=%5ENokia%24&pricenav=&mp3playernav=&megapixelsnav=

Täälläkin aikas paljon puhelimia.Nokialla on aika hyvin halvempiakin malleja :)
Kauppaan vain katselemaan.Telkassa mainostetaan aika paljon just noita kalliimpia,mutta lehdissä myös halvempia.