Miksi nykyään lähes kaikissa leluissa on patterit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pihlis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pihlis

Vieras
Etsin kummipojalle 1v lahjaa ja alkoi suorastaan pistää vihaksi kun melkein kaikissa leluissa on nykyään patterit. Laskekaapas monta patterilelua teillä on lelukopassa ja montako niistä nyt toimii? Hirvee jätemäärä ainakin tulee noista pattereista ja yleensä noista muovihirvitysleluista.

Mihin tämä maailma on menossa jos kohta ei lapset osaa itse leikkiä leluilla jos ne ei tomi pattereilla.

Sanoppa muuta, se jätemäärä mua ei kiinnosta pätkääkään, mut se helkutin patterien osto, kun eivät ole mitenkään halpoja(ja yleensä kannattaa ottaa merkkipatteri, kestää pidempään).
Huomasin kun esikoinen alkoi saamaan lahjoja tai jos jotain ostettiin, kaikissa patteri, eikä aina edes välttämättä mainintaa että tarvii patterit

Tuli vielä mieleenin että vein viikonloppuna ison pahvilaatikon kotiin johon oli tarkoitus säilöä talvivaatteet, mutta lapset leikkivät sillä koko viikonlopun enkä hannonut sitten sitä tehdä. Ei sitä kovi kummosia leluja tartte kun lapset keksii itse leikkejä.

täl hetkel taitaa olla 1 lelus patterit tääl sisällä...meni hermot ja laitoin kaikki jätesäkkii ja varastoo =) oikeesti pikkasen rasittavaa ku toi reilu 3v laitto kaikki lelut tyylii samaa aikaa huutamaa(on ne silti jo reilut 6kk ollu varastos ja taitaa pysyy ku ei perää kysele)!!!

Alkuperäinen kirjoittaja meillä vain akkuja:
Ostakaas akkuja ja laturi! Maksavat tietty enemmän kuin tavan patterit, mutta jos ovat kovassa käytössä niin tulevat pian halvemmiksi!!! =)

Yhdyn tähän täysin.

Vaikkei meillä montaa patterilelua olekaan, näin äkkiseltään tulee mieleen kuin leluimuri (älyttömyydessään aivan mahtava, lapset rakastavat sitä ja varmaan eniten leikitty lelu kaikista... eikä olisi tullut mieleenkään ostaa mutta 3v poika itse haluamalla halusi).
Ja yksi tiikertaskulamppu, jonka patterit kyllä kestää ja kestää.

Yhteistyössä