miksi nykyään erotaan liian helposti/miksi nainen ei tajua lähteä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
tänäänkin täällä pohditaan asiaa molemmilta kannoilta, ja aina naista syyllistetään teki se kumminpäin tahansa..

ensin hämmästellään jotain pahoinpideltyä ihmistä et miks et tajua lähteä, oletko sä tosissas eroomassa, vai ootko säkin sellainen joka alistuu taas ja jatkaa hullun miehen kanssa kuitenkin taas eteenpäin..

sit jos nainen onkin tosissaan ja eroaa, kertoo olevansa yh, niin taas sataa kakkaa niskaan, on se kumma kun erotaan jos vähän jotain erimielisyyksiä tulee, on se kumma kun ei yritetä selvittää ongelmia..

eihän tässä oo mitään logiikkaa..

ei kovinkaan moni pysty puhumaan niistä asioista, ainakaan heti eron jälkeen, joten miksi sit syyllistetään?
vaikka olisi kuin läheisestä perheestä kyse, kaikkea ei voi ulkopuolinen tietää..

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sanos muuta,mäkin kun pääsen täältä pois,niin palstan mielestä olen epäonnistunut luuseri yh =)

Ai sä et ole vieläkään päässy sieltä pois? Johan sä oot kohta vuoden tota eroa tehnyt, mitä sä vielä mietit?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sanos muuta,mäkin kun pääsen täältä pois,niin palstan mielestä olen epäonnistunut luuseri yh =)

Ai sä et ole vieläkään päässy sieltä pois? Johan sä oot kohta vuoden tota eroa tehnyt, mitä sä vielä mietit?

En mä enää mieti,vaan asiat on jo hoidossa,kauanhan siinä menikin ennenkuin otin itseä niskasta kiinni

Läheisetkin ystäviksi luullut ihmiset osaavat syyllistää ja pahasti.Mitä tästä opimme? Kannattaa erota kaikessa hiljaisuudessa eikä kertoa kenellekään, kun sataa paskaa niskaan ihan läheisimmiltäkin ihmisiltä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja niin se vaan on:
Läheisetkin ystäviksi luullut ihmiset osaavat syyllistää ja pahasti.Mitä tästä opimme? Kannattaa erota kaikessa hiljaisuudessa eikä kertoa kenellekään, kun sataa paskaa niskaan ihan läheisimmiltäkin ihmisiltä. :(

Joo,mun mutsiltakin on tullut ihme kommentteja :o
Saati sitten miehen vanhemmat,niiltä en edes apua halua..

Mä oon sitä mieltä, että kukaan ei pysty arvostelemaan toisten eroamattomuutta / eroja. Koskaan muut ihmiset eivät pysty tietämään ja ymmärtämään kaikkea toisten parisuhteesta.

Mitä sitten. Antaa sataa paskaa vaan. Ei se niiden elämä ole vaan sinun ja jokainen tekee siitä just sellasen kun haluaa. Kyllä se paskan jauhaminen joskus loppuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mitä sitten. Antaa sataa paskaa vaan. Ei se niiden elämä ole vaan sinun ja jokainen tekee siitä just sellasen kun haluaa. Kyllä se paskan jauhaminen joskus loppuu.

juu, saattaa loppua, tai sit ei..tai sitten se paska siirtyy muuhun muotoon..

lapset on tietysti siks outoja kun ovat eroperheestä, lapset saa koulussa kuulla siitä kuinka niillä ei ookkaan oikeaa perhettä, lehdestä saa lukea kuinka eroperheen lapset on todennäköisiä rikollisia..

Yhteistyössä