Miksi nuori äiti on aina automaattisesti tyhmä ja huono äiti?

Varsinkin jos on yh, silloinhan on tietysti myös baarissa juopotteleva, itseään jakava huora joka hoidattaa pentunsa äidillään jne.
Grrrrrr!!!!

Vähän aikaa sitten kävin lääkärissä ja sanoin että ihanaa päästä yksin lääkäriin kun lapset jäi nukkumaan. Lääkäri kysyi heti että eihän ne jääneet keskenään nukkumaan???!!!!!
Olisikohan se kysynyt sitä jos olisin vaikka 35v? Tuskin :'(
 
Jotenkin tuntuu että on ihan kamalaa jos alle 25 vuotias hankkii lapsia :/ Ei tiedä mistään mitään, oletetaan että lapsi on vahinko, ollaan koko ajan vahtimassa yms.
Vaikka onhan niitäkin ihmisiä jotka luottaa (kiitos äiti :wave: ) mutta sitten on aina niitä ilkeitä neuvolan tätejä yms.
 
Vieras
No jaa, en mä ole kyllä kauheasti nuorena äitinä törmännyt. Mutta pakko myöntää rehellisesti että jos näen nuoren yh-äidin niin käy mielessä että siinä tyypillinen tapaus...Vaikka eihän kaikki nuoret tietty yh-äitejä ole eikä kaikki yh-äidit nuoria..

 
Mä törmäsin alkuaikoina usein epäluuloihin.. no mä olin silloin vasta 17v.. mutta ei se silti mikään vahinko ollut.. nyt olen huomannut, että työelämässä arvostetaan sitä kun mulla on jo lapset.. enpähän aio heti valmistumisen jälkeen jäädä äippälomalle..
 

Yhteistyössä