Alkuperäinen kirjoittaja !:
Eikö nyt järkikin jo sano, että kannattaa pysyä erossa KAIKISTA huumeista??!!! Mä olen vierestä seurannut ystäväni hölmöilyä huumeiden kanssa ja nyt hänellä todella paljon mielenterveysongelmia, monet itsemurhayritykset yms. Jotkut sairastuu tahtomattaan ties mihin, eikä pakosti parane koskaan kunnolla vaikka kuinka käytäis kaikki terapiat ja lääkkeet läpi! Ja sit nää huumeiden käyttäjät ottaa tietoisesti sen riskin, että ongelmia tulee! Pysykää erossa kaikista huumeista ja valistakaa myös lapsianne niiden vaaroista. Älkää pilatko mielenterveyttänne tahallaan!
Eikö järki sano aika paljon muutakin mitä monet tekevät ja varsinkin nuoret haluavat kokeilla? Luuletko sä ihan oikeasti että se on noin yksiselitteistä? Teitkö sä nuorena kaiken kuten vanhempasi sanoivat? Luuletko että omat lapsesi ovat yhtä naiiveja? Ihminen oppii virheistään, ei toisten virheistä, niin se vain ikävä kyllä menee. Se on sitten eri asia tarvitseeko ihan kaikkea kokeilla ja kuinka monesti tarvitsee samat virheet tehdä.
Jos sun asenne on tuo, luuletko että omat lapsesi uskaltavat kertoa sulle päihde- tai mistään muistakaan kokeiluistaan? Mä toivon ettei omien lasteni tarvitse testata kaikkea, mutta toivon myös että uskaltavat puhua mulle jos tulee tehtyä tyhmyyksiä. En ole itsekään mikään enkeli ollut että eipä ole tilaa tuomita..