?
???
Vieras
Taas on uutisissa juttua subulapsista ja design huumeista. Miksi se on niin vaikea tajuta, että vaikka kannabis on harmitonta niin kaikki huumeet eivät silti ole?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Kannabis ei ole harmitonta.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Kannabis ei ole harmitonta.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Onko se oire tyhmyydestä, jos elämä on niin huonolla tolalla että pitää vetää huumeita? Katse peiliin, sinä vanhempi: yleensä nuoren elämään pystyy vaikuttamaan ja sinä, vanhempi, olet avainasemassa tässä. Jos kohtelet nuortasi kuin paskaa, hän tuskin tykkää itsestään. Jos et kannusta ja koet hänet rasitteeksi, vaadit liikaa jne., miltä luulet nuorestasi tuntuvan? Nyt kaikki sanovat "en minä koskaan.." mutta tilastoja katsoessa totuus paljastuu: liian moni ei välitä nuorestaan.
Alkuperäinen kirjoittaja kannabis ei todellakaan ole harmitonta:Siitä voi seurata vuosien lääkitys kun se aiheuttaa kannabispsykoosin.
Alkuperäinen kirjoittaja temppu:Ja sitten halutaan laittaa pää sekaisin, kun eihän tätä muuten kestä.
Alkuperäinen kirjoittaja temppu:Nuoren elämä ei oo kyllä helppoa. Varsinkaan nykymaailmassa. En kyllä tiedä onko kenenkään.. Itestä tuntui nuorempana ainakin, että yksin pitäis oppia pärjäämään tässä maailmassa ja kauheat paineet kouluista, työpaikoista sun muista. Kuinka yksin nuoriso varmaan onkaan.. Ja sitten halutaan laittaa pää sekaisin, kun eihän tätä muuten kestä.
Alkuperäinen kirjoittaja !:Pysykää erossa kaikista huumeista ja valistakaa myös lapsianne niiden vaaroista.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja !:Pysykää erossa kaikista huumeista ja valistakaa myös lapsianne niiden vaaroista.
Mitä vastaat nuorelle, joka luetuttaa sinulle tämän tai jonkin muun sadoista vastaavista jutuista?
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/07/669288
Alkuperäinen kirjoittaja !:Mä pyydän mun miestä kertomaan potilaistaan joita joutuu hoitamaan kun nämä käyttäneet kannabista. Masennus iskeny käytön jälkeen, itsemurhaa kokeiltu, psykooseja yms.
Alkuperäinen kirjoittaja !:Eikö nyt järkikin jo sano, että kannattaa pysyä erossa KAIKISTA huumeista??!!! Mä olen vierestä seurannut ystäväni hölmöilyä huumeiden kanssa ja nyt hänellä todella paljon mielenterveysongelmia, monet itsemurhayritykset yms. Jotkut sairastuu tahtomattaan ties mihin, eikä pakosti parane koskaan kunnolla vaikka kuinka käytäis kaikki terapiat ja lääkkeet läpi! Ja sit nää huumeiden käyttäjät ottaa tietoisesti sen riskin, että ongelmia tulee! Pysykää erossa kaikista huumeista ja valistakaa myös lapsianne niiden vaaroista. Älkää pilatko mielenterveyttänne tahallaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja !:Eikö nyt järkikin jo sano, että kannattaa pysyä erossa KAIKISTA huumeista??!!! Mä olen vierestä seurannut ystäväni hölmöilyä huumeiden kanssa ja nyt hänellä todella paljon mielenterveysongelmia, monet itsemurhayritykset yms. Jotkut sairastuu tahtomattaan ties mihin, eikä pakosti parane koskaan kunnolla vaikka kuinka käytäis kaikki terapiat ja lääkkeet läpi! Ja sit nää huumeiden käyttäjät ottaa tietoisesti sen riskin, että ongelmia tulee! Pysykää erossa kaikista huumeista ja valistakaa myös lapsianne niiden vaaroista. Älkää pilatko mielenterveyttänne tahallaan!
Eikö järki sano aika paljon muutakin mitä monet tekevät ja varsinkin nuoret haluavat kokeilla? Luuletko sä ihan oikeasti että se on noin yksiselitteistä? Teitkö sä nuorena kaiken kuten vanhempasi sanoivat? Luuletko että omat lapsesi ovat yhtä naiiveja? Ihminen oppii virheistään, ei toisten virheistä, niin se vain ikävä kyllä menee. Se on sitten eri asia tarvitseeko ihan kaikkea kokeilla ja kuinka monesti tarvitsee samat virheet tehdä.
Jos sun asenne on tuo, luuletko että omat lapsesi uskaltavat kertoa sulle päihde- tai mistään muistakaan kokeiluistaan? Mä toivon ettei omien lasteni tarvitse testata kaikkea, mutta toivon myös että uskaltavat puhua mulle jos tulee tehtyä tyhmyyksiä. En ole itsekään mikään enkeli ollut että eipä ole tilaa tuomita..
Alkuperäinen kirjoittaja !:Kyllä nuoristakin löytyy fiksuja tyyppejä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja !:Mä pyydän mun miestä kertomaan potilaistaan joita joutuu hoitamaan kun nämä käyttäneet kannabista. Masennus iskeny käytön jälkeen, itsemurhaa kokeiltu, psykooseja yms.
Jos tälläinen on totta, niin miksi tutkijat eivät löydä näitä ihmisiä?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja !:Kyllä nuoristakin löytyy fiksuja tyyppejä![]()
Mutta hyvin usein juuri ne fiksut alkavat käyttämään huumeita. Perusteluna se, että huumeet ovat vähemmän haitallisia, mitä alkoholi ja tupakka.
Miten kannustaa raittiuteen?
Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja !:Mä pyydän mun miestä kertomaan potilaistaan joita joutuu hoitamaan kun nämä käyttäneet kannabista. Masennus iskeny käytön jälkeen, itsemurhaa kokeiltu, psykooseja yms.
Useimmat eivät hakeudu hoitoon! Ei ketään aikuista voi laittaa väkisin vieroitukseen jos ei vaaraksi muille. Monet eivät edes myönnä ongelmiaan kannabiksen kanssa vaan siitä siirrytään sit kovempiin aineisiin paljon helpommin.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja !:Mä pyydän mun miestä kertomaan potilaistaan joita joutuu hoitamaan kun nämä käyttäneet kannabista. Masennus iskeny käytön jälkeen, itsemurhaa kokeiltu, psykooseja yms.
Useimmat eivät hakeudu hoitoon! Ei ketään aikuista voi laittaa väkisin vieroitukseen jos ei vaaraksi muille. Monet eivät edes myönnä ongelmiaan kannabiksen kanssa vaan siitä siirrytään sit kovempiin aineisiin paljon helpommin.
Koska kannabis ongelmaiset eivät ole hoidossa niin he ovat miehesi työpaikalla?
Alkuperäinen kirjoittaja !:Sanoin USEIMMAT, nämä tyypit murto-osa siis,ovat hakeutuneet hoitoon joko itse tajuttuaan tai omaisien kehotuksesta.