Miksi noi varikset eivät voisi kasvattaa poikansa jossain pimeessä metikössä??

Tuolla se poikanen nyt istuu kukkapenkissä mihin mun pitäis istuttaa markettoja. Aamulla meinasin saada hyökkäyksen niskaani kun en huomannut että poikanen on siinä terassilla korituolin selkänojalla ja kun tulin kotiin niin taas mun kimppuun melkeen käytiin kun se poikanen oli edelleen siinä :/
 
Jaiks, mulla on vähän huonoja kokemuksia variksista. En tiedä oliko variksella poikanen lähettyvillä, vai muuten ns. häirikkövaris, mutta hyökkäs kuitekin kimppuuni kun metsätietä kävelin. Tuli takaapäin, koppas päähän mennessään ja raakku niin vimmatusti. JA oli muuten iso varis.

Vieläkin karmaisee ajatus. :whistle:
 
No on meillä ollut häirikkö variskin. Se repi kaikki mun kivikkokasvit irti ja mä aina istutin ne takaisin ja taas se kävi ne kiskomassa irti. Keväällä kun ulkoilutin kasvin taimia niin se kävi nekin repimässä. Se vissiin inhosi kasveja :whistle:
On noita variksen poikasia ennenkin täällä ollut. Kerran yksi hukkui vesipataan :(
 
Täällä on harakat riesana, hyökkii päälle vaikkei poikasia olekaan. :kieh: Yhessä vaiheessa edes ulos uskaltanu mennä kun ne asettu tohon puuhun parkkiin ja aina siinä.
Sitten ilmaantu kesyharakka tai muuten vinksahtanu niin istu meidän pojan päähän, ja sitte jos ihmiset tuossa käveli niin satto tulla olkapäälle tai muuten lenteli perässä :eek: Meille tuli sisälle kun oli ovi auki, telkkarin päällä istu ja raakku :/ Pari viikkoo se kaikkia kiusas ja sitte häipy.
Täällä päin vissiin vähän sekoja nuo :whistle:
 

Yhteistyössä