Miksi noi lapset kasvaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anti-shoppaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anti-shoppaaja

Vieras
Mistä minä saisin intoa ostaa lapsille (taas) uusia vaatteita? Taas molemmat kasvaneet niin, että vaatekaappiin on ostettava uusia vaatteita. Minä en ole kiinnostunut vaatteista ja niiden ostamisesta, eikä minulla ole mitään käsitystä siitä, millä tyylillä noita muksuja pukisi. Ostan vaan jotain, kun on pakko. Miten ihmeessä toiset jaksavat suorastaan metsästää sävy-sävyyn vaatteita ja etsiä tiettyä merkkiä ja tietyn tyylisiä vaatteita? Ja ennen kaikkea, voisiko joku sellainen ihminen jotenkin kaukolähettää minulle sitä intoa? =)

Tilaa netistä, niin mä teen. Lapsi saa ite valita, mitä haluaa, ja multa säästyy kaupoissa kiertelemisen vaiva. Se kun on niin ärsyttävää puuhaa. Monista kauppakeskusten kaupoista kun on olemassa myös nettiversiot... :D

Sama vika, ostan uusia vaatteita vain kun on pakko enkä jaksa silloinkaan hulluna miettiä että minkä merkkistä jne ostaisin. Ostaa töksäytän vain jotain :) Pitäis kait tsempata. Muut kaverit jaksaa vatvoa nuita lastenvaateostoksia vaikka ja kuinka mut mä en....

Joo, netistä tilaaminen on paras niksi, kun ei jaksaisi ostaa. Esim. Ellos tai NetAnttila. Osta mahdollisimman perusperus-vaatteita. Perusraikkaita värejä + tummaa erit. alaosiin, jotka rakuuvarmasti istuvat ristiinkin. Osta myös samalla jonkin verran kasvuvaravaatteita, niin saat hengähtää pidemmän aikaa. ;)

Olen itsekin laiska lähtemään kauppoihin, mutta netistä suorastaan joskus innostun tilaamaan illan hiljaisuudessa.

Yhteistyössä