Miksi niin usein afrikkalaisen miehen suomalainen vaimo/puoliso on ylipainoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
No itseasiassa voin vastata tähän itsekin, suomalainen vaimo on matkalippu Suomeen tai täällä pysymiseen. Siinä tilanteessa ei ole niin väliä minkä näköinen vaimo on, pääasia että saa oleskeluvat ym. kuntoon. Afrikassakin nykyään vieroksutaan lihavia naisia, hoikkia pidetään kauniimpina.

Mun ystävistä kolme on afrikkalaisen miehen vaimoja eikä kukaan ole yhtään ylipainoinen. Itse asiassa nämä kolme naista on kaikki harvinaisen viehättäviä, hoikkia ja pitävät itsestään hyvää huolta. Enkä edes yhtään liioittele. Mikä oli pointtisi?

Jep, he ovat päättäneet asua Suomessa, koska miesten kotimaissa ei ole juuri töitä kummallekaan ja lapsille on Suomessa parempi koulu. Kaikkien pariskuntien puolisot käyvät töissä ja yksi myös opiskelee ohella.

Eikö siis hoikka nainen voi pitää afrikkalaisesta miehestä? Vai tykkääkö hoikat aina länsimaisista, ja sitten kun painoindeksi ja rasvaprosentti ylittää jonkun tietyn luvun, niin miesihanne äkkiä muuttuukin ja Afrikkalaiset kelpaa? Mä en tiennytkään että paino vaikuttaa miesmakuun.

Alkuperäinen kirjoittaja jassoo:
Eikö siis hoikka nainen voi pitää afrikkalaisesta miehestä? Vai tykkääkö hoikat aina länsimaisista, ja sitten kun painoindeksi ja rasvaprosentti ylittää jonkun tietyn luvun, niin miesihanne äkkiä muuttuukin ja Afrikkalaiset kelpaa? Mä en tiennytkään että paino vaikuttaa miesmakuun.

Niinpä. Ja tunnetusti pullukammatkin naiset kelpaa hyvin suomalaismiehille, joten en usko siihenkään, että nainen ei suomalaiselle kelpaisi ja siksi ottaisi ulkomaalaisen..

T: Hoikka ja nätti ulkomaalaisen miehen vaimo

Yhteistyössä