S
Shellyb
Vieras
Yleensä näyttävällä seremonialla synttärisankari heiluttaa kutsuja korkealla päänsä päällä --> Tässä on mun synttärikutsut, mää jaan ne nyt ja sitten jakaa ne ylimielinen virne naamalla niille onnekkaille ja nämä valitut pomppien riemusta hakevat, avaavat ja hehkuttavat.
Sitten kutsujen jakaja ja muut pälyilevät kutsuitta jäänyttä 1-3 henkilöä jotka yrittävät näyttää näkymättömiltä onnistumatta siinä.
Sitten hihitetään, nauretaan ja kuiskutetaan loppu päivä.
Eikö näitä kutsuja voida jakaa eskarin tai koulun jälkeen?
Postittaa kotiin, tekstarilla, viedä postilaatikoihin kotiin tai sitten vain jakaa siellä koululla hiukan vaatimattomimmin..
Mun mielestä opettajat ja vanhemmat saisi puuttua tähän.
Itsellä lapset vasta kotona, mutta olen kouluavustajana nähnyt tälläistä ylimääräistä kouluun liittymätöntä pahanmielenaiheuttajaa paljon.
Sitten kutsujen jakaja ja muut pälyilevät kutsuitta jäänyttä 1-3 henkilöä jotka yrittävät näyttää näkymättömiltä onnistumatta siinä.
Sitten hihitetään, nauretaan ja kuiskutetaan loppu päivä.
Eikö näitä kutsuja voida jakaa eskarin tai koulun jälkeen?
Postittaa kotiin, tekstarilla, viedä postilaatikoihin kotiin tai sitten vain jakaa siellä koululla hiukan vaatimattomimmin..
Mun mielestä opettajat ja vanhemmat saisi puuttua tähän.
Itsellä lapset vasta kotona, mutta olen kouluavustajana nähnyt tälläistä ylimääräistä kouluun liittymätöntä pahanmielenaiheuttajaa paljon.