[QUOTE="vieras";29126549]Toivon, että kyseessä on eräs palstalta poistunut vakkari, hän osaisi tehdä tällaisia
[/QUOTE]
Mitä osaamista tällääses provos muka on?
Mitä osaamista tällääses provos muka on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No kun minä lasten minun syntymästä tähän päivään kuluneet vuodet, niin kyllä siitä tulee 25 vuotta koska olen syntynyt 1988.
Hammaskoe paljasti mysteerityttö Marian todellisen iän | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
Meillä on mieheni kanssa juuri 7v ja 4v lapset. Heistä ainakin idioottikin näkee, että kumpi on 7v ja kumpi 4v.
No kun minun syntymätodistuksessa lukee niin ja minä muistan ihan hyvin sen kun oli vuosi 1988 kun minä synnyin.
Samalla kannattaisi kysäistä Jim Hoffasta ja alue 51:stä.
Sä oot sit tosi viisas. Kipaiseppas nyt sanomaan asiaa selvittäville poliisisedille, että kysykää samalla tytöltä hänen oikea nimensä ja vanhempiensa nimet. Ja kuka murhasi Kyllikki Saaren.
kyllä jokaisen pitää tietää ja osata sanoa että minkä ikäinen hän on! Laskee vain syntymävuodestaan että montako vuotta siitä on kulunut niin tietää ikänsä! Ja kyllä jokaisen pitää tietää oman äidin ja isän nimi!
No jos minulle sanotaan, että joku lapsi on 4-vuotias, niin silloin hän ON 4-vuotias ja jos lapsi on 4-vuotias, niin ei hän mitenkään voi olla 7-vuotias. Sehän on ihan itsestään selvä asia.
Ihan tosissani kysyn, sillä kyllä jokaisen pitää oma ikänsä tietää! Ei nyt sentään niin tyhmä saa olla, että ei edes omaa ikäänsä tiedä!
En minä ole vajaa, vaan olen erittäin älykäs. Älykkyysosamääräni on nimittäin testien mukaan 169 eli en todellakaan ole vajaa. Olen vain sitä mieltä, että kyllä lapsen pitää osata ikänsä kertoa. Meillä ainakin lapset ovat osanneet jo 1½-vuotiaina osanneet kertoa ikänsä.
No kun minä lasten minun syntymästä tähän päivään kuluneet vuodet, niin kyllä siitä tulee 25 vuotta koska olen syntynyt 1988.
En minä ole vajaa, vaan olen erittäin älykäs. Älykkyysosamääräni on nimittäin testien mukaan 169 eli en todellakaan ole vajaa. Olen vain sitä mieltä, että kyllä lapsen pitää osata ikänsä kertoa. Meillä ainakin lapset ovat osanneet jo 1½-vuotiaina osanneet kertoa ikänsä.
Kyseinen lapsi ei kuitenkaan ole aliravittu, sillä kuka nyt omaa lastaan pitäisi nälässä?Sitäpaitsi ei aliravitsemus ainakaan niin paljon kehenkään lapseen voi vaikuttaa, että 7-vuotiasta luullaan 4-vuotiaaksi.
Eli olet ÄO:n perusteella älykkäämpi kuin Einstein:
ÄO-testien tuloksia | Tieteen Kuvalehti
Hienoa, onnea. Mutta mä kritisoin Äo-testejä, en edelleenkään pidä jotain kuvion jatkamis-tehtävää kauhean hyvänä mittarina ihmisen päättelykyvystä elämässä...