Miksi ne eivät vain kysyneet tuolta tytöltä hänen ikäänsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aikuinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29126549]Toivon, että kyseessä on eräs palstalta poistunut vakkari, hän osaisi tehdä tällaisia :)[/QUOTE]

Mitä osaamista tällääses provos muka on?

[QUOTE="Vieras";29126557]Eihän nyt toki.
Eikä maailmassa ole sotia, murhia, salakuljetusta, ihmiskauppaa, eikä edes liikennerikkomuksia, koska ne on KIELETTY.[/QUOTE]

No ei tietenkään ole, niitä oli vain ennen vanhaan mutta ei enää koska ne on kielletty laissa. Ja jokainen tietää oman ikänsä!

[QUOTE="Jep";29126570]No mistä sä tiedät, että olet syntynyt v1988?[/QUOTE]

No kun minun syntymätodistuksessa lukee niin ja minä muistan ihan hyvin sen kun oli vuosi 1988 kun minä synnyin.

Jo nimimerkkisi "Aikuinen nainen" kertoo, että et todellakaan tajua edes omasta iästäsi mitään. 25-vuotias ei laita nimimerkikseen "Aikuinen nainen", vaan joku vähintään neli-viisikymppinen puumapa**a, joka alkaa vielä ikäänsäkin häpeämään kesken keskustelun. Säälittävää. Myös aivosolusi ovat tuhoutuneet hyvin pahoin, mikäli niitä on joskus ollut, ellet tajua edes sitä, että mustalaisleiriin kaapattu ihmiskaupan uhri, kehitysmaan lapsi tms. ei todellakaan ole verrattavissa esim. suomalaiseen!!! Menepä avartamaan maailmankuvaasi!!!

No jos minulle sanotaan, että joku lapsi on 4-vuotias, niin silloin hän ON 4-vuotias ja jos lapsi on 4-vuotias, niin ei hän mitenkään voi olla 7-vuotias. Sehän on ihan itsestään selvä asia.

Mutta sinunpa ei tarvitse sen lapsen kertoman mukaan ruveta selvittämään hänen oikeita vanhempiaan! Siinä on varmasti sen verran iso homma, että on ihan kiva saada rajattua vanhempiehdokkaita vähän muutenkin kuin 4-vuotiaan kertoman iän mukaan...

Ihan tosissani kysyn, sillä kyllä jokaisen pitää oma ikänsä tietää! Ei nyt sentään niin tyhmä saa olla, että ei edes omaa ikäänsä tiedä!

Siis kyllähän ne olis voineet kysyä siltä tytöltä sosiaaliturvatunnuksen. Olisko ollut vähän helpompaa sen henkilöllisyyden selvittäminen hei. Soitetaanko kreikan poliisille nää vihjeet: että kysykää ikä ja sos.tunnus siltä tytöltä!

[QUOTE="vieras";29126892]Mutta sinunpa ei tarvitse sen lapsen kertoman mukaan ruveta selvittämään hänen oikeita vanhempiaan! Siinä on varmasti sen verran iso homma, että on ihan kiva saada rajattua vanhempiehdokkaita vähän muutenkin kuin 4-vuotiaan kertoman iän mukaan...[/QUOTE]

Se tyttöhän asuu oikeiden vanhempiensa luona?

En minä ole vajaa, vaan olen erittäin älykäs. Älykkyysosamääräni on nimittäin testien mukaan 169 eli en todellakaan ole vajaa. Olen vain sitä mieltä, että kyllä lapsen pitää osata ikänsä kertoa. Meillä ainakin lapset ovat osanneet jo 1½-vuotiaina osanneet kertoa ikänsä.

Eli olet ÄO:n perusteella älykkäämpi kuin Einstein:

ÄO-testien tuloksia | Tieteen Kuvalehti

Hienoa, onnea. Mutta mä kritisoin Äo-testejä, en edelleenkään pidä jotain kuvion jatkamis-tehtävää kauhean hyvänä mittarina ihmisen päättelykyvystä elämässä...

Lopettakaa toi ap:n haukkuminen ja antakaa tän ketjun tippua, aloittaja on se yks ilmeisesti kehitysvammainen tyyppi joka tehtailee ihan ihme aloituksia vähän väliä.

En minä ole vajaa, vaan olen erittäin älykäs. Älykkyysosamääräni on nimittäin testien mukaan 169 eli en todellakaan ole vajaa. Olen vain sitä mieltä, että kyllä lapsen pitää osata ikänsä kertoa. Meillä ainakin lapset ovat osanneet jo 1½-vuotiaina osanneet kertoa ikänsä.

Tainnu tulla sata pongoa liikaa sun äo:ään.

Kyseinen lapsi ei kuitenkaan ole aliravittu, sillä kuka nyt omaa lastaan pitäisi nälässä?Sitäpaitsi ei aliravitsemus ainakaan niin paljon kehenkään lapseen voi vaikuttaa, että 7-vuotiasta luullaan 4-vuotiaaksi.

Tämä viimeistään paljasti aapeen provoksi, mutta vastaanpa nyt kuitenkin, että eihän se tyttö ollut heidän oma lapsi, vaan hankittu vain hyötytarkoituksessa sosiaaliavustusten saamiseksi. Toiseksi, mistä lapsi voi tietää oman ikänsä, jos sitä hänelle ei ole kukaan kertonut tai siitä on valehdeltu hänelle.

Tuo tyttö asuu nyt minun luonani. Kun hän tuli meille, niin hän puhui vain ulkomaalaista kieltä, mutta nyt hän osaa jo hyvin Suomen kielen. Hän myös tietää oman nimensä, ikänsä, syntymäaikansa ja että minä olen hänen isänsä ja että minun miehensä on hänen isänsä.

[QUOTE="Niin";29126448]Voisiko olla sellaista mahdollisuutta, että Marialle ei ole kukaan kertonut minkä ikäinen hän on? Edes pientä mahista?[/QUOTE]

Ei ole mahdollista. Kaikilla lapsilla on synttärit.