Miksi nämä jutut aina käännetään näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos joku miehen kaveriporukasta on toistuvasti pois jostain pelijutuista tms. yhteisistä niin juttu on sitä, että "sen muija ei päästä" ja "on se kumma kun äijä on semmonen että ei voi päättää omista menoistaan".

Ja siis kyse ei ole siitä, että joku olisi ensin luvannut tulla ja sitten peruukin vaan siitä, että sanoo että "katsotaan nyt" ja sitten ilmoittaa että ei tällä kertaa.

Eikö se asia voi olla niin, että tämä mies tahtoo antaa sitä aikaa enemmän perheelleen kuin osa porukasta? Tai kun osa porukasta on lapsettomia niin heillä on hieman eri tilanne jo siinäkin suhteessa, on vähän eri juttu mennä omia menoja silloin kuin perheellisen.

Mutta miksi siis se syy on miesten mielestä aina siinä naisessa. Voisihan sitä rehdistä todeta, että miehelle on oma perhekin tärkeä ja kiilaa toisinaan kavereiden edelle, vaikka olisi miten kiva reissu tiedossa.

Ja ei - en nyt kehu omaa miestäni. Hän on yksi niistä jotka voisi pistää joskus sen perheen näiden juttujen edelle.

Katsopas, eihän kukaan mies voi haluta olla naisensa kanssa. :xmas:

Mun mies onneksi just on niitä, jotka haluaa olla oman naisensa kanssa. enkä kyllä yhtään ihmettele, kerta olen niin ihana. ;)

Oon miettiny samaa... Mulla meinas mennä tän oman miehen kaa välit poikki, ku sen kaverit laitto kapuloita rattaisiin. Sanoin sitte kerran, että nyt mulle riittää, tuossa on tuo ukko ottakaa se ja menkää niitä saa uusia...

Mutta kun on oikeesti myös niitä "jarru"naisia. Mun mies oli just kaveriporukkansa kanssa ulkona. Yksi porukan miehistä oli kysynyt jo edellisellä vkolla, että ois tällanen saunailta vkon päästä. Vaimo oli sanonut että ok. Sit edellisenä päivänä ko. vaimo sanoi miehelleen, että kyllä mä nyt oletin sun itsekin tajuavan, että en haluais sun menevän vaan olevan peheen kanssa. Jos näinon, niin miksi nainen ei voi heti suoraan sanoa, et jättäsit tällä kertaa menemättä.

Näiden naisten takia se vaan menee niin, että sitten kaikki naiset saa "syyt" niskoilleen.

mua ainakin häirittee ajatus että miehen kaverit ois sitä meiltä etten päästä miestä mihinkään.
mies oli ennen mua alkoholiinmenevä ja usein baareissa niidenkanssa.
nyt se ei oo juuri juonu ja jos on menny johonkin niin autolla.
mä oon koittanu jopa painostaa että nyt menet,mutta sitä ei kiinnosta. nyt ei oo vuoteen juonu humalaan,eli vaan joskus yhden kaljan.
oon kyllä sanonut sen ystäville että raahaa sen johonkin..silti ahdistaa jos ne aattelee mua pirttihirmuna =)

mutta näitä naisia kyllä on jotka ei miestänsä mihinkään päästä. vaikka itte juosee ymäri kyliä aina ni mies ei saa lähtee mihinkään

No onhan niitä paljon miehiäkin, jotka eivät päästä naistansa minnekään ikinä, mutta ei sitä yleistetä mitenkään miesten ominaisuudeksi. Minunkin exäni oli viihteellä joka vkl, yleensä oltiin yhdessä. Sitten oli meillä luokkapippalot, joista sanoin kuukausi aikaisemmin, sitten viikkoa ennen ja aina oli ollut okei. Sitten kun oltiin lähdössä bileisiin niin johan mökötys alkoi. Siinäkään ei voinut muuta kuin katsoa suu auki ja lähteä vain. Itse asiassa olen törmännyt paljon useammin nimenomaan näihin miehiin, jotka siellä kotona tyrannisoivat, milteipä kaikki tuntemani naiset ovat päästäneet miestään viihtelle ihan reippaasti.

Yhteistyössä