Miksi naisille ei myydä värikkäitä sukkahousuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis puuvillaisia/villasekoitesukkiksia. Aina vaan mustaa, harmaat, luonnonvalkoista, ruskeaa yms. Haluaisin värikkäitä raidallisia, pilkullisia, kukallisia, ihan mitä vaan piristävää kuosia! Ei löydy niin ei! H&M:nkin nettikaupasta oli heti loppunut raitasukkikset kokoa 170cm, kaikkia muita kokoja jäljellä. Eli kyllähän nuo muitakin kiinnostavat. Silti ei löydy kaupoista!! Miksi? :(

Myydäänhän! Tosin niitä varmaan vähemmän ostetaan. Mulla on sekä puuvillaisia että keinokuituisia. Vähän niitä loppujen lopuksi tulee käytettyä. Töihin en ilkeä ihan mitä vain laittaa.

Mä olisin onnellinen, jos edes värillisiä sukkia möisivät muussakin kuin 38-40 koossa. Tietämättömille tiedoksi, että musta ja valkoinen ovat siitä seuraavassa koossa ne ainoat. Tai harmaa. Sukkahousuja en oikein tohdi edes toivoa, koska pitää tyytyä rukoilemaan, että tekisivät edes kunnon isoja sukkahousuja. Suurin osa lupaa, että mahtuu jopa 180senttisille, mutta todellisuudessa ei todellakaan.

Kyllä mulla on ollut käytössä värikkäitä sukkahousuja vuosikausia. Ohuempia ja paksumpia. Ihan yksivärisiä ja kuviollisia. Myös puuvillaisia. Käytän raidallisia, kukallisia, pitsisiä, palmikkokuvioisia, rib-kuvioisia...ihan minkälaisia sukkahousuja tahansa. Ja vaikka käytän isoja kokoja ihan hyvin on kaupoista löytynyt sukkahousut joka tarpeeseen. Ihan lähtien 40 denierin sukkiksista tosi paksuihin. Uusiakin varmaan syksyn mittaan hankin, hakusessa ainakin ruutu- ja rib-kuviollisia sukkahousuja.

Kovin monta muuta syytä tykätä syksystä ei olekaan kuin se että saa pukea paksut lemppari sukkahousut hameen kanssa. Ja lähteä ulos tallustelemaan. Tälle syksylle on jo tullut pariin otteeseen kuljeksittua palmikko ja raitasukkiksissa. Ensi viikolla sää viilenee lisää....siis sinapinkeltaiset villasukkahousut jalkaan ja sessen kanssa lenkille....

Yhteistyössä