Miksi naisilla kestää niin kauan aina veskissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Siis olen itsekkin nainen.
Mietin vaan että aina kun käyn jossain yleisessä vessassa jossa on jonoa, niin tuo vaihtuvuus on aivan todella todella hidasta, ja mietin että mitä hittoa siellä vessassa oikeen tehdään? Itse olen aina nopea :D housut alas, pissaa, pyyhintä, housut ylös ja ulos sieltä kopperosta, pesemään kädet yleisiin tiloihin, jotta seuraava pääsee sinne vessaan. Mitä te muut äherrätte? En usko että niin monet paskalla käy missään yleisissä että sen takia kestäisi + että en mitään erityisiä hajuhaittoja ole huomannut...

En tiiä. Olen yleensä itsekin nopea, mutta jos on joutunut tosi pitkään vuoroaan odottamaan, niin otan kyllä kopissa oman aikani...Ja sitten tietty "äherretään" kuukautissuojien kanssa. Ja jotkut varmaan tekevät ihan älyvapaitakin juttuja, kuten soittelevat/tekstaavat, meikkaavat, piirtelevät seiniin...

Oon mäkin nopea mut ainakin esim. baarissa voi olla vähän hankalat vaatteet että siinä kestää pukea ja riisua, sitten vielä tarkistelee että kaikki on kunnolla eikä ole vaikkapa paperia roikkumassa sukkiksista ;D

Kai ne vetää puolen sentin kerroksen pakkelia naamaan ja desin dödöä kainaloon. Itse olen myös yleisissä vessoissa sellainen nopea viuhahtaja, koska hiukan neuroottisena ihmisenä en voi ajatellakaan altistuvani mahdollisesti satojen ihmisten veri-, pissa- ja kakkabakteereille kovin pitkiä aikoja kerrallaan.

Mulla ainakin yks tuttu kärsii virtsankarkaamisesta ja joutuu istuu pöntöllä monta minuuttia saadakseen rakkonsa tyhjäksi ettei sitten loppupissa liruttele housuun.

[QUOTE="Niin";26449388]Mulla ainakin yks tuttu kärsii virtsankarkaamisesta ja joutuu istuu pöntöllä monta minuuttia saadakseen rakkonsa tyhjäksi ettei sitten loppupissa liruttele housuun.[/QUOTE]

Okei, no tää vois ainakin selittää jotain. En oo osannu aatellakaan :O

Alkuperäinen kirjoittaja Ei työ tekemällä lopu;26449425:
Joskus menee putsaamiseen aikaa, jos on päässyt leviämään eikä ole alasuihkua kopissa... ei varmaan tarvitse tarkemmin selittää?

Siis minne asti se sulla on oikein levinnyt? Ja miten sä siis putsaat, jos ei oo käsisuihkua?
Ihan vaan mielenkiinnosta, koska itsellä erittäin runsaat kuukautiset, eikä kyllä genitaalialuetta pidemmälle leviä noin kun on pystyasennossa ollut. Ja ihan paperilla pyyhkäsen kerran, jos ei oo käsisuihkua. Jynssään sitten tarkemmin kotona.

täällä kanssa yksi naispuolinen ihmettelijä! oon itse supernopea, vaikka hommaan kuuluisikin siteen/tamponin vaihto tai jopa kuukupin tyhjennys.. mun mies on paljon hitaampi vessakävijä kun minä.

Arvelisin, että jännitys (joillekin on tosi vaikea käydä vessassa vieraassa paikassa tai niin että joku kuulee).. mut luulis, ettei se ole sukupuolesta kiinni(?)

Mä taidan olla tälläinen hidas vessassa kävijä. Mulla kestää vähän aikaa ennen kuin pissa alkaa lorista ja myös täytyy vähän aikaa pinnistellä että saa rakon tyhjäksi ettei tartte mennä vartin päästä uudelleen.

Mä oon nopea vessassa kävijä julkisissa vessoissa, koska mä en halua istua siihen rinkulalle kunnolla, niin nopeasti valutan :) ja ihan pakkotilanteessa yleensäkään yleisissä vessoissa käyn.
Monet ainakin jää pesemään käsiä sinne koppiin, korjaamaan meikkä/vaatteita yms.
Itse hoidan nää jutut siinä vessakopin ulkopuolella.
Joskus tosin on niin että jos kova hätä ja kauan pidätellyt, niin kestää hetken että saan suihkun käyntiin.

Yhteistyössä