Miksi naiset suosivat alfoja ja jännämiehiä vaikka nämä ovat kaikkein herkimpiä pettämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jostain syystä useimmat naiset ratkeavat alfan tai jännämiehen machoiluun ja vastaavat myöntävästi näiden aloitteeseen suhteesta. Vaikka tiedossa on, että et varmasti ole ensimmäinen etkä viimeinen nainen jota kyseinen alfa/jännämies lähestyy.

Jos nainen aidosti haluaisi välttyä pettämiseltä niin hän lähestyisi itse jotakin betamiestä (atm) jolle kyseinen lähestyminen on elämän kenties ainoa tilaisuus saada parisuhde. Betamies olisi tyytyväinen siihen, että saisi edes yhden naisen eivätkä hänen sosiaaliset taitonsa todennäköisesti edes riittäisi siihen, että hän lähtisi vikittelemään jotain muita naisia.

Niin että kyse siis on vain siitä että koska betamies ei kelpaa niin olet sitten vain se joka hänelle siksi kelpaa..
Joten betamies on sama kusipää kuin alfakin, hänellä ei vaan ole samoja rahkeita joten tyytyy naiseen kuin naiseen.
Kylläpä olis otettu olo :D

Niin että kyse siis on vain siitä että koska betamies ei kelpaa niin olet sitten vain se joka hänelle siksi kelpaa..
Joten betamies on sama kusipää kuin alfakin, hänellä ei vaan ole samoja rahkeita joten tyytyy naiseen kuin naiseen.
Kylläpä olis otettu olo :D

Jos kummatkin ovat kusipäitä niin eikä kuitenkin olisi parempi valita se uskollinen kusipää eikä pettävää kusipäätä?

Se on luonnon keino säilyttää järjestys maailmassa. Jo esi-isiemme aikaan nämä alfaurokset a) pysyivät hengissä b) saivat aikaan jälkikasvua. Tiettynä alitajuisena viettinä tämä viehätys on sitten jalostunut nykyajan naisiin ja he hakeutuvat sellaisten urosten piiriin jotka pystyvät suojelemaan laumaansa.
Se onkin sitten eri asia että onko tämä hyvä juttu..

Se on luonnon keino säilyttää järjestys maailmassa. Jo esi-isiemme aikaan nämä alfaurokset a) pysyivät hengissä b) saivat aikaan jälkikasvua. Tiettynä alitajuisena viettinä tämä viehätys on sitten jalostunut nykyajan naisiin ja he hakeutuvat sellaisten urosten piiriin jotka pystyvät suojelemaan laumaansa.
Se onkin sitten eri asia että onko tämä hyvä juttu..
Juuh. Naisilla on kivikaudelta periytyvä viehtymys lisääntyä väkivaltaisten miesten kanssa ja tästä syystä ihmiskunta sotii sotimasta päästyään.

Aika jännää :rolleyes: Uskon, että vastaus tähän riippuu naisesta, naisen elämänkokemuksesta ja iästä,. Puuma :ROFLMAO: on katalampi ja yhtä samantasoinen "ajattelija" kuin jännämies. Puuma on maneater (y)

Onko joku puuma vienyt miehesi vai miksi niin katkerana? Sallittakoon vanhemmille naisille nuoret miehet samaan tapaan kuin vanhoille miehillekin nuoremmat naiset.

Aloittajalle vastaan, että suurin osa parisuhteessa elävistä miehistä ei suinkaan ole jännämiehiä, vaan ihan tavallisia, kilttejä ja mukavia perusmiehiä omine puutteineen ja hyveineen. Teoriasi menee siis metsään siitä, että suurimmalle osalle naisista kelpaisi vain alfauros.

Turha olla katkera siitä, että sinuun vetoaa ainoastaan se naistyyppi, joka viehättyy jännämiehistä.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Mun mies on beeta mutta ei se nyt ihan niin säälittävä ole, mitä ap kuvaa. En mä ollu sille eka muija.

En ottanut playeria. Totta on, etteivät muut yllä hänen tasolleen, mutta ennemmin en anna playerille sitä mtä hän haluaa. Jos ei muuten muista minua erota niin ainakin siitä, että olin ainoa joka jätti hänet ilman :p:LOL:

• Tykkää
Reactions: Echo
En ottanut playeria. Totta on, etteivät muut yllä hänen tasolleen, mutta ennemmin en anna playerille sitä mtä hän haluaa. Jos ei muuten muista minua erota niin ainakin siitä, että olin ainoa joka jätti hänet ilman :p:LOL:

Mielenkiintoista muuten, miksei juurikaan esiinny naispuolisia playereita (viettelijättäriä?) jotka houkuttelisivat miehiä puoleensa.

Sen sijaan feministis-vapautuneen länsimaisenkin naisen roolina parinmuodostuksessa on etupäässä odotella "lahnana" sitä, että joku mies hänet ottaa.

sulla kun on kokemusta niin kerro miten ihmiset jaetaan aa ja bee ryhmiin? o_O

Ääri-alfa = machoileva väkivaltarikoksesta tuomittu linnakundi-kehonrakentaja

Ääri-beeta = syrjäytynyt pitkäaikaistyötön nörtti vailla ihmissuhdetaitoja

Useimmat miehet ovat jotain tästä välistä, ja mitä lähempänä he ovat ominaisuuksiltaan ääri-alfaa niin sitä paremmat mahdollisuudet heillä on kaataa nainen itselleen.

Mielenkiintoista muuten, miksei juurikaan esiinny naispuolisia playereita (viettelijättäriä?) jotka houkuttelisivat miehiä puoleensa.

Sen sijaan feministis-vapautuneen länsimaisenkin naisen roolina parinmuodostuksessa on etupäässä odotella "lahnana" sitä, että joku mies hänet ottaa.

On meillä paljon viehättäviä puumia, joiden helmoissa nuoremmat(kin) miehet juoksevat. Puuma saa valita parhaat päältä.

Mikä fucking jännämies? En halua machoa. En halua nösvönörttiä. Älykäs, miehekäs, miehentaitoinen mies joo. Kyllä se kertoo naisestakin mihin päätyy.

Ne miehekkäät miehet ovat nykyään aika harvassa. Valtaosa miehistä on jatkuvassa kuvainnollisessa estrogeenihoidossa ja testosteroninestölääkityksessä.

Jos mies yrittää olla miehinen, niin siitä ei seuraa muuta kuin siaksi haukkumista feministien suunnalta.

Yhteistyössä