irvikissa
Itsekin olen varattu, ja olen huomannut sinkkunaisten olevan usein kiinnostuneita varatuista miehistä. Miten se on mahdollista?
Siksi, että joku on jo tyypin hyväksi havainnut. Ei tartte enää tutkailla ja testailla. Selvää isä-ainesta ja kohtalaisen helppo nakkikin.Alkuperäinen kirjoittaja irvikissa:Itsekin olen varattu, ja olen huomannut sinkkunaisten olevan usein kiinnostuneita varatuista miehistä. Miten se on mahdollista?
Eikä tartte kouluttaaAlkuperäinen kirjoittaja po:Koska varattu mies on jo hyväksi todettu, kun sen on jo joku muukin huolinut.
Ei kai sentään helppo nakki?Alkuperäinen kirjoittaja vieraana aina:Siksi, että joku on jo tyypin hyväksi havainnut. Ei tartte enää tutkailla ja testailla. Selvää isä-ainesta ja kohtalaisen helppo nakkikin.Alkuperäinen kirjoittaja irvikissa:Itsekin olen varattu, ja olen huomannut sinkkunaisten olevan usein kiinnostuneita varatuista miehistä. Miten se on mahdollista?
Jep! Varsinkin jos haluaa vain seksiä niin ei ole pelkoa että äijä alkaa roikkumaan lahkeessa kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:ja ukoista ei tule riippakiviä kun on jo joku kotona odottamassa.
No empiirinen tutkimus tällä palstalla kaikkine pettäjä puolisoineen osoittaa tämä olevan osapuilleen totta....Alkuperäinen kirjoittaja majlis:Ei kai sentään helppo nakki?Alkuperäinen kirjoittaja vieraana aina:Siksi, että joku on jo tyypin hyväksi havainnut. Ei tartte enää tutkailla ja testailla. Selvää isä-ainesta ja kohtalaisen helppo nakkikin.Alkuperäinen kirjoittaja irvikissa:Itsekin olen varattu, ja olen huomannut sinkkunaisten olevan usein kiinnostuneita varatuista miehistä. Miten se on mahdollista?
No joo, palstaa katsomalla se pitää kyllä paikkansa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana aina:No empiirinen tutkimus tällä palstalla kaikkine pettäjä puolisoineen osoittaa tämä olevan osapuilleen totta....Alkuperäinen kirjoittaja majlis:Ei kai sentään helppo nakki?Alkuperäinen kirjoittaja vieraana aina:Siksi, että joku on jo tyypin hyväksi havainnut. Ei tartte enää tutkailla ja testailla. Selvää isä-ainesta ja kohtalaisen helppo nakkikin.Alkuperäinen kirjoittaja irvikissa:Itsekin olen varattu, ja olen huomannut sinkkunaisten olevan usein kiinnostuneita varatuista miehistä. Miten se on mahdollista?
Ei kai ole hyvää puoliso- ja isäainesta, jos pettää puolisoaan?Alkuperäinen kirjoittaja majlis:No joo, palstaa katsomalla se pitää kyllä paikkansa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana aina:No empiirinen tutkimus tällä palstalla kaikkine pettäjä puolisoineen osoittaa tämä olevan osapuilleen totta....Alkuperäinen kirjoittaja majlis:Ei kai sentään helppo nakki?Alkuperäinen kirjoittaja vieraana aina:Siksi, että joku on jo tyypin hyväksi havainnut. Ei tartte enää tutkailla ja testailla. Selvää isä-ainesta ja kohtalaisen helppo nakkikin.Alkuperäinen kirjoittaja irvikissa:Itsekin olen varattu, ja olen huomannut sinkkunaisten olevan usein kiinnostuneita varatuista miehistä. Miten se on mahdollista?
Jos tehdään samanlainen yleistys miehistä, niin pitäisi varmaan sanoa, että se on se ulkonäkö/kauneus joka miehiä kiinnostaa. Kumpi sitten on pinnallisempaa, en tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja irvikissa:Toinen asia taitaa olla valta ja mammona, mikä naisia kiinnostaa...
Let`s hope so!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Joo, ne varatut miehethän ei oo missään tapauksessa kiinnostuneita kenestäkään muusta, kuin omasta eukostaan.
Olisiko mikä mahdoton tilanne...?Alkuperäinen kirjoittaja irvikissa:Let`s hope so!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Joo, ne varatut miehethän ei oo missään tapauksessa kiinnostuneita kenestäkään muusta, kuin omasta eukostaan.
Olisiko teistä aivan mahdoton tilanne?
Että varatut miehet olisivat kiinnostuneita vain omasta naisestaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisiko mikä mahdoton tilanne...?Alkuperäinen kirjoittaja irvikissa:Let`s hope so!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Joo, ne varatut miehethän ei oo missään tapauksessa kiinnostuneita kenestäkään muusta, kuin omasta eukostaan.
No ei tietenkään olisi. Tai riippuu mitä tarkoitat kiinnostumisella, on eri asia vaikkapa harmittomasti ihastua (jolle ei paljon mitään voi), kuin pettää.Alkuperäinen kirjoittaja waomi:Että varatut miehet olisivat kiinnostuneita vain omasta naisestaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisiko mikä mahdoton tilanne...?Alkuperäinen kirjoittaja irvikissa:Let`s hope so!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Joo, ne varatut miehethän ei oo missään tapauksessa kiinnostuneita kenestäkään muusta, kuin omasta eukostaan.