Miksi naiset on niin ilkeitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qwe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

qwe

Vieras
Nainen jätti melkein kaksi kuukautta sitten ja nyt vittuilee uudella miehellään. On kuulema kaikkea sitä, mitä minä en ollut. On pantu isolla kullilla jne. Saa tuntemaan itsensä naiseksi jne.

Miksi? Selittäkää hyvät naiset.

Miksi miehet on niin kypsymättömiä? 35 v. Mies vaan pelailee tietsikallaan kuin 15-vuotias poika ja juoksee kylillä kavereiden kanssa ja pistää rahansa baareiluun.

Miksi? Selittäkää hyvät miehet.

Alkuperäinen kirjoittaja huu:
No, et se sinä kyllä mikään terävin kynä penaalissa ole, jos kysyt syytä exän kiukutteluun.

No ehkä en. Mutta mitä se sillä luulee saavuttavansa. Jatkais elämäänsä, eikä kiusais mua kertomuksilla uudesta. Siksi kysyn. Kun ei tajua. Taitaa multa niitä kyniä puuttua. Enhän muuten täältä kyselis.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huu:
No, et se sinä kyllä mikään terävin kynä penaalissa ole, jos kysyt syytä exän kiukutteluun.

No ehkä en. Mutta mitä se sillä luulee saavuttavansa. Jatkais elämäänsä, eikä kiusais mua kertomuksilla uudesta. Siksi kysyn. Kun ei tajua. Taitaa multa niitä kyniä puuttua. Enhän muuten täältä kyselis.

No ilmeisesti puuttuu tai sitten et ole ikinä ollut mustasukkaisuuden kourissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi sä vielä puhut sille, vastaat sen puheluihin, luet sen viestejä..... ? poistoon ja estettyihin koko muija vittuiluineen.

Rakkaus on ihmeellinen asia. Vaikka vaikeuksia meillä olikin, oli/on se silti parasta mihin oon törmänny. Ja voin sanoa, että monenlaista oon nähny.

Eli kidutan itseäni...voi vittu että ahdistaa tämmönen

Alkuperäinen kirjoittaja qwe:
Nainen jätti melkein kaksi kuukautta sitten ja nyt vittuilee uudella miehellään. On kuulema kaikkea sitä, mitä minä en ollut. On pantu isolla kullilla jne. Saa tuntemaan itsensä naiseksi jne.

Miksi? Selittäkää hyvät naiset.

Naiset ovat ilkeitä, koska niillä ei riitä henkinen kapasiteetti asioista puhumiseen.

Sitten harrastavat tuollaista ja sanovat olevansa parempia tunteiden ja ihmisten kanssa :D

Voit lohduttautua sillä, että kaikilla aloilla miehille maksetaan aina enemmän, sillä miehet ovat kyvykkäämpiä. Ei tarvitse haaskata energiaa tuollaiseen.

miksi sä vielä puhut sille, vastaat sen puheluihin, luet sen viestejä..... ? poistoon ja estettyihin koko muija vittuiluineen.

Rakkaus on ihmeellinen asia. Vaikka vaikeuksia meillä olikin, oli/on se silti parasta mihin oon törmänny. Ja voin sanoa, että monenlaista oon nähny.

No eksäs haluaa vaan loukata sua ja saada mustasukkaiseksi. Nauttii siitä että sä haikailet sen perään. Ehkä parasta mihin sä olet törmännyt mutta voin kertoo että voit löytää paljon paremman suhteen. Ei siinä auta muu kuin ottaa itteään niskasta kiinni ja katkaista kaikki yhteydenpito. Helvatan vaikeaa alussa mutta kun pääset sen vaikean vaiheen ohi ja jatkat elämääs niin tajuat kyllä valinneesi oikein ja loppuu ahdistuskin.

No eksäs haluaa vaan loukata sua ja saada mustasukkaiseksi. Nauttii siitä että sä haikailet sen perään. Ehkä parasta mihin sä olet törmännyt mutta voin kertoo että voit löytää paljon paremman suhteen. Ei siinä auta muu kuin ottaa itteään niskasta kiinni ja katkaista kaikki yhteydenpito. Helvatan vaikeaa alussa mutta kun pääset sen vaikean vaiheen ohi ja jatkat elämääs niin tajuat kyllä valinneesi oikein ja loppuu ahdistuskin.

Niinhä se taitaa olla. Mutta, aina se mutta. Vituttaa ajatuskin taas aloittaa alusta jonkun tuntemattoman kanssa. Taas avata sydän jollekin. Ei vittu. Eikä se vaihtamalla parane. Sen oon oppinu.

Alkuperäinen kirjoittaja piip:
Alkuperäinen kirjoittaja piip:
Alkuperäinen kirjoittaja se on niin:
Haluaa sinut mustasukaiseksi ja tekemään jotain tyhmää.

Näin luulen minäkin

Mutta miksi. Eikö se uusi elämä riitä. Ja mitä tyhmää? Ei tajua ei.

No ihan sun kiusaksi se tuota tekee. Haluaa että näytät mustasukkasuudellasi että välität.

Miksi se haluais, että välitän vielä? Jos kerran on jo uus elämä. Mitä vittua, selittäkää tyhmälle. Kannattaako mun elätellä vielä toivoa?

Nyt se lähetti viestin, että haluaa kuulema vaan pesukoneen, jonka jätti lähtiessään. Mitä vittua tämä on? Tulee uuden miehensä kanssa hakemaan joskus. EI hyvää päivää. Miten mä voin unohtaa kaiken. Ahistaa saatana!

Mitä iloa se tästä saa? voivitttttuuu

Pidätkö sä siihen yhteyttä? Nimittäin jos se ajattelee että sä haikailet sen perään vielä, niin haluaa ehkä näyttää että ei oo mahiksia enää?
Odolla tavalla kylläkin..

Osaatko sä itse päästää irti ja näyttää sille ettei enää kiinnosta?

Nyt se lähetti viestin, että haluaa kuulema vaan pesukoneen, jonka jätti lähtiessään. Mitä vittua tämä on? Tulee uuden miehensä kanssa hakemaan joskus. EI hyvää päivää. Miten mä voin unohtaa kaiken. Ahistaa saatana!

Paha sanoamiksi.. millainen suhde on ollu ja miksi ero..Jotain on jääny kaihertaa ilmeisesti.
mutta mikset vaiha numeroa?

No eihän tuossa nyt oo mitään ihmeellistä, saa kai se koneensa hakea? :O

Niinhä se taitaa olla. Mutta, aina se mutta. Vituttaa ajatuskin taas aloittaa alusta jonkun tuntemattoman kanssa. Taas avata sydän jollekin. Ei vittu. Eikä se vaihtamalla parane. Sen oon oppinu.

Ni tuskin teidän suhde eksän kanssa mitenkään paranee vaikka kuinka sitä vatvoisitte.

Ja tohon pesukoneen hakemiseen.... saa sen toki hakea mutta että pitää nykyisensä kanssa sitä tulla hakemaan, ilkeää. Poistu paikalta silloin, tod.näk. eksäs juuri toivoo että sä olet silloin paikalla niin saa sut tosi mustasukkaiseksi.

Yhteistyössä