?
? :-(
Vieras
Kertokaa, oi naiset, mistä johtuu, että kun naiset alkavat seurustella, kaikki muu ympäriltä unohtuu? Useammankin ystävän/kaverin kohdalla näin on käynyt. Keskitytään vain ja ainoastaan parisuhteeseen, eikä puhettakaan, että pidettäisiin enää minkäänlaisia tyttöjen iltoja tai yhtään mitään. Onhan se ihanaa, kun löytyy oma rakas, mutta pitäisi myös muistaa, että kaverit pysyvät(jos niitä on enää jäljellä), vaikka parisuhde kaatuisi.
Itse olen onnellisessa suhteessa, mutta se ei ole koko elämäni, vaan haluan myös nähdä ystäviäni, harrastaa samoja asioita kuin ennenkin. Moni ystävä on nyt lyhyelle (noin vuosi) aikaa "pariutunut" ja tunnen jo turhautumista, kun heitä ei saa enää mihinkään miehen vierestä. Voin vain pohtia syitä tähän. Olen hakenut vikaa itsestä, onko käytökseni muuttunut/olenko itse muuttunut ja keskustellut tästä mieheni kanssa. Tultiin siihen "tulokseen", että miehet osaavat säilyttää kaverinsa, mutta naisilta ei näytä onnistuvan.
Löytyykö keneltäkään kokemusta asiasta?
Itse olen onnellisessa suhteessa, mutta se ei ole koko elämäni, vaan haluan myös nähdä ystäviäni, harrastaa samoja asioita kuin ennenkin. Moni ystävä on nyt lyhyelle (noin vuosi) aikaa "pariutunut" ja tunnen jo turhautumista, kun heitä ei saa enää mihinkään miehen vierestä. Voin vain pohtia syitä tähän. Olen hakenut vikaa itsestä, onko käytökseni muuttunut/olenko itse muuttunut ja keskustellut tästä mieheni kanssa. Tultiin siihen "tulokseen", että miehet osaavat säilyttää kaverinsa, mutta naisilta ei näytä onnistuvan.
Löytyykö keneltäkään kokemusta asiasta?