Miksi naiset inhoaa ja miehet tykkää isoista pepuista ja naisellisista muodoista?

  • Viestiketjun aloittaja ssssse
  • Ensimmäinen viesti
"jep"
[QUOTE="Samppa";28959321]Satanen vetoa, että tuon kirjoittaja on läski?

Läskeillähän ei ole mitään muotoja missään, ne on riippuperseisiä mätisäkkejä.[/QUOTE]

Niin siis yhtä muodottomia kuin nollakokoisetkin naiset. Lättäperseisiä kakkosnelosia.
 
"vieras"
[QUOTE="joo";28959286]Naisten naisihanne Victoria Beckham ja muut nollakokoiset ja miesten Jennifer Lopez ja Kim Kardashian.[/QUOTE]

Joo ehdottomasti...taidat olla vähän väärässä. Ainoastaan anorektikko haluaisi näyttää Victoria Beckhamilta....varsinkin jos katsotaan peppua, joka on täysin lommo (ei tietystikään näy useinkaan kuvissa...yhden urheilukuvan olen nähnyt, jossa aika kammottava).

Naisethan yleensä haluaisivat isot rinnat...harvemmin törmää niihin, jotka haluaa pienet tai jopa olemattomat rinnat. Anoreksia on sairaus, jossa ei kestä mitään mistä ottaa kiinni esimerkiksi rinnat tai peppu, mutta he eivät edes pidä itseään viehättävinä missään vaiheessa.

Tutut myös haluaisivat pyöreän pepun, kuten esimerkiksi minä. Vai miksi sitten kaikki aina kysyvät, miten sitä peppua treenataan pyöreämmäksi ja muodokkaammaksi.

Kimillä on kammottava feikkipeppu miehenikin mielestä. Sanoo Nicki Minajin peppua mummopepuksi eikä ymmärrä, miten joku vapaaehtoisesti sellaisen haluaa. Mutta jennifer Lopezilla on kyllä kiva peppu...voisin ottaa.
 
lllllllll
No ainakaan minun mieheni ei pidä isosta "tarakasta" naisilla, että kai miehilläkin voi olla erilaisia makuja, yksi tykkää yhden laisesta, toinen sitten taas jostakin muusta.
 

Yhteistyössä