Miksi naiset haluavat näyttää panokoneilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras

Naisilla meikit, irtotissit, perseen levitykset, vaatteiden valinta jne. tähtää ainoastaan siihen, että nainen olisi seksuaalisesti mahdollisimman haluttava, nyt ja tässä.
Tuollainen panokoneeksi tälläytyminen on työyhteisöissä haitallista ja turhaa seksuaalista häirintää. Naisten tälläytymistä tulisikin säädellä jollakin tavoin. Samalla päästäisiin naisten ahdisteluistakin yhdellä ja samalla kertaa.

Naisilla meikit, irtotissit, perseen levitykset, vaatteiden valinta jne. tähtää ainoastaan siihen, että nainen olisi seksuaalisesti mahdollisimman haluttava, nyt ja tässä.
Tuollainen panokoneeksi tälläytyminen on työyhteisöissä haitallista ja turhaa seksuaalista häirintää. Naisten tälläytymistä tulisikin säädellä jollakin tavoin. Samalla päästäisiin naisten ahdisteluistakin yhdellä ja samalla kertaa.
Kun istuu pankin päällä, niin sen julkisivu pitää laittaa kuntoon tallettajien tulla. Panoja ja ottoja kovassa pankkikilpailussa.

• Haha
Reactions: Elena777

Seksi tuo valtaa ja rahaa.

Ei se ahdistelu pukeutumisesta johdu.

Muuten ihan hyvä juttu. Tosin Boris on ehkä huono esimerkki. Sehän lainasi jo valmiiksi brändätyn Trumpin, joka taitaa käyttää ihan kohtuullisesti rahaa ihoonsa ja hampaisiinsa. Joissain kuvissa on näyttänyt vähän siltä, kuin olis siirtotukka.

Mit kyl muakin ihmetyttää, kuinka ihmeessä jostain ulkonäöstä jaksetaan vaan vatvoa ja vatvoa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pelkkää biologiaa ja lisääntymistä, pariutumista varten.

Mutta... esim. en kaipaisi meikkaamista, jos sitä ei olisi minulle ns opetettu ja miksi sitä pitää tehdä.

Huulien punaaminen -> viittaus punertavaa alapäähän.
Paljaat rinnat -> viittaus pakaravakoon ja sinne päin miehen katse pitää suuntautua.
Jep.. Olen lukenut Desmond Morrisin jotain kirjoja..

Ehkein naiset yleensä työelämässä käytä "avujansa" hyväksi työuraa pönkittääkseen. Mutta osa naisista haluaa näyttää hyvältä haluttavalta myös työtä tehdessään, onko se nyt nyt kovin syntistä.
Pitää myös miettiä missä työpaikassa on työssä ehkei neuvolassa kannata olla hinkit näytillä.

• Tykkää
Reactions: m1es
Eivät naiset (aina) tiedosta haluavansa näyttää pantavilta, mutta ihminen on eläin - jonka käytöstä geenit ohjailevat. Toki kulttuurin mukana opittukin vaikuttaa, eivät eläimet meikkaa. Alitajuntamme kertoo, että kannattaa näyttää nuorelta, seksikkältä, viriililtä, terveeltä.

Nuori aasialaisnainen (Lee Ahin, 21 v) joka esiintyi muutama päivä sitten postaamallani musiikkivideolla. Ulkonäkö vaikuttaa katsojamääriin.

melkein meikkaamaton
Lee.Ahin.600.150219.jpg

meikki, luonnolliset hiukset
Lee.Ahin.full.206567.jpg

vahva meikki, värjätyt hiukset
wrap-me-in-plastic-ahin.jpg

Sainpas huomiosi!
CornyBronzeGoldfinch-max-1mb.gif

Eivät naiset (aina) tiedosta haluavansa näyttää pantavilta, mutta ihminen on eläin - jonka käytöstä geenit ohjailevat. Toki kulttuurin mukana opittukin vaikuttaa, eivät eläimet meikkaa. Alitajuntamme kertoo, että kannattaa näyttää nuorelta, seksikkältä, viriililtä, terveeltä.

Nuori aasialaisnainen (Lee Ahin, 21 v) joka esiintyi muutama päivä sitten postaamallani musiikkivideolla. Ulkonäkö vaikuttaa katsojamääriin.

melkein meikkaamaton
Lee.Ahin.600.150219.jpg

meikki, luonnolliset hiukset
Lee.Ahin.full.206567.jpg

vahva meikki, värjätyt hiukset
wrap-me-in-plastic-ahin.jpg

Sainpas huomiosi!
CornyBronzeGoldfinch-max-1mb.gif
Mun alitajunta sanoo että 2 ekassa kuvassa normaali ÄO, 2 viimeisessä ÄO romahtanut jonkun 70-80 kieppeille. :)

Asioista voi olla monta mielipidettä. Eri asia pitääkö paikkansa. En usko että kukaan haluaa näyttää panokoneelta. Miksi naisten ei anneta olla? Ei miehiäkään arvostella tuolla tavalla. :rolleyes:

Mä en käytä meikkiä, pukeudun nätisti mutta siveellisesti jne. Silti olen haluttava. Silti mua on ahdisteltu.

Asioista voi olla monta mielipidettä. Eri asia pitääkö paikkansa. En usko että kukaan haluaa näyttää panokoneelta. Miksi naisten ei anneta olla? Ei miehiäkään arvostella tuolla tavalla.

Mä en käytä meikkiä, pukeudun nätisti mutta siveellisesti jne. Silti olen haluttava. Silti mua on ahdisteltu.
Pääosa miehistä olisi ikionnellisia jos joku nainen edes kerran elämässä vähän ahdistelisi heitä. Mutta ei, ainoa mitä naisten suunnalla on odotettavissa on kylmyys ja välinpitämättömyys.

• Vau!
Reactions: Mustakettu
Pääosa miehistä olisi ikionnellisia jos joku nainen edes kerran elämässä vähän ahdistelisi heitä. Mutta ei, ainoa mitä naisten suunnalla on odotettavissa on kylmyys ja välinpitämättömyys.
Ikävää että sulla on vain sellaisia kokemuksia.

Mä olen "ahdistellut" joskus. Mutta ei kaikki miehet tykkää siitä. Mä olen kiltti, lämmin ja huomaavainen.

Sinäkin siis teit johtopäätöksiä naisen ulkonäön perusteella.

Todennäköisesti Ahin on hieman keskivertosuomalaista älykkäämpi, koska korealaiset kansana ovat hieman meitä älykkäämpiä. Onneksi ero ei ole iso.

Arvaa kuinka älykkään vaikutelman annan, koska minulla on silmälasit? Koska meikkaan, äo laskee piilolinssien käyttäjien tasolle.
Voi harmi!

Yhteistyössä