Ken guru
No joo, se kyllä käy mullekin .Jos se tarkoittaa valmiita aterioita, niin minä ainakin =)
No joo, se kyllä käy mullekin .Jos se tarkoittaa valmiita aterioita, niin minä ainakin =)
Jonkunasteinen paapominen pienissä määrin on ihan ok joskus, äidit kun on äitejä. Mut mä en tykkää kovasta paapomisesta ihan siks, et sit alkaa itekin tuntemaan itsensä lapseks ja tulee semmonen olo etten ole kokonaan itsenäinen ja et äidillä ois jotain vaikutusvaltaa mun elämään ja päätöksen.
Totta - tuo on ihan jotain muuta. Täysin, täysin jotain muuta.Tuo kuulostaa kivalta. mutta ei, mun äidin tyyli on erilainen. "Ja eikö sulla ollut sateenvarjoa, ei tietenkään" "et sä tietenkään mitään ruokaa ole taas tehnyt, mun täytyy sitten tehdä" jne.. pieni mutta merkittävä ero.
Olisipa minullakin tuollainen äiti, voi sua onnellista.Toleranssi riippuu varmasti äidistä.
Oma äitini ei ole mitenkään paapovaa tai asioihini puuttuvaa sorttia, vaikka olemmekin tekemisissä paljon.
Äidilläni on kuitenkin tapana "paapoa" minua arkisilla asioilla silloin kun kiireeltään ehtii. Välillä saan tulla siivottuun kotiin kun hän on ollut lapsenvahtina, hän on saattanut ottaa pyykkivuoreni hoitaakseen tai kutsuu viikonloppuna syömään.
Arvostan! =)