Hah
Kyl se on niin et jos naisen värkki on niin väljä ukolle ni kyl useimmin sen ukon muna on tyyliin 15/3. Tollanen 5-6 cm paksu tuntuu jo väljässäkin mahtavalle.
Ai, mun lapset syntyneet sektiolla. Pilluni on kuin synnyttämättömän pillu. Eikä mieheni käy vieraissa. Siinä sulle faktaa, että jokaisen rouvan, jolla on lapsia, mies käy vieraissa.Synnyttäminen revittää pillut pilalle. Jokaisen rouvan, jolla on lapsia, mies käy vieraissa. Mutta niinhän sitä sanotaan, tieto lisää tuskaa..
No onneksi mä en ole ikinä ollut rouva. Hyvä syy olla menemättä naimisiin. opcorn:Synnyttäminen revittää pillut pilalle. Jokaisen rouvan, jolla on lapsia, mies käy vieraissa. Mutta niinhän sitä sanotaan, tieto lisää tuskaa..
Sulla on siis jo niin tiukka värkki et olet puristanut sen kusen sinne missä on tyhjää tilaa :xmas:Mä oon niin henkeen ja vereen feministi, että mä en tasan yhdenkään mulkun takia pilluani treenais. Jos treenaan, niin itseni takia. Mutta miestä ei ole, eikä varmaan tule, kun ne on kaikki itseään täynnä olevia kusipäitä.
Tuo ei ole Tiimarinvihko rakas feminismiä, tuo on misandriaa mutta voit toki olla samalla myös feministi.Mä oon niin henkeen ja vereen feministi, että mä en tasan yhdenkään mulkun takia pilluani treenais. Jos treenaan, niin itseni takia. Mutta miestä ei ole, eikä varmaan tule, kun ne on kaikki itseään täynnä olevia kusipäitä.
No lesbojen mielipiteet ei kuulu tähän ketjuun.Mä oon niin henkeen ja vereen feministi, että mä en tasan yhdenkään mulkun takia pilluani treenais. Jos treenaan, niin itseni takia. Mutta miestä ei ole, eikä varmaan tule, kun ne on kaikki itseään täynnä olevia kusipäitä.
Etkö oikeasti tiedä mikä virka lantionpohjan lihaksilla on? Jos ne olisivat munaa varten, niin miksi miehilläkin on silloin semmoiset?Kun se pillutreeni ois niin pieni juttu, miksi sitä useat ei tee? Onko kyseessä juurikin feministinen ajattelu, että ukon takia ei pillua kiristellä. No miksi sitten? Siksikö, että omassa onanoivassa sormessa pillu tuntuisi tiukalta?
Tiedoksi, että pahimmat muutokset pillussa tapahtuu raskausaikana, ei synnytyksessä.Ai, mun lapset syntyneet sektiolla. Pilluni on kuin synnyttämättömän pillu. Eikä mieheni käy vieraissa. Siinä sulle faktaa, että jokaisen rouvan, jolla on lapsia, mies käy vieraissa.
Mitä mikropenikset sitten on jos ei pieniä?Väärin, ei ole pieniä peniksiä, 90% peniksistä on keskimittaisia. Kyse on siis siitä, että naisten pillut horoutuu. Sitähän aloittajakin päivitteli. Ennen oli hyvin, synnytysten jälkeen ei.
Ei siis ole pieniä peniksiä, on vain väljiä toosia.
Voi sua, menepä siitä mesoamasta vaikka opiskelemaan äidinkieltä. Ehkä joku ottaa sut tosissaan sitten, kun osaat kirjoittaa.Lesbo feministit kommentoi, kukaan täyspäinen nainen ei näkisi asiaa noin.
Ai että ihan usein, mun käsittääkseni melkoisen monilla se on yhteinen.Usein asunto on miehen, kuinka ihmeessä te AINA teette noin, että saatte asunnon haltian oven taakse?
Kyllä se mammat on usein niin, että te lennätte pihalle kuin leppäkeihäät.
Täysin väärin, jos väljä pillu on vielä märkä, viimeinenkin kitka häviää. Sellaiseen pilluun kun ukko työstää, niin eihän se tunnut yhtään miltään. Siinä saa sitten pakertaa tunti kaupalla, että saa edes mällin lähtemään.taitaa pillun löysyys olla kiinni lähinnä seksikumppanin taidoista. kiihottunut pillu on kostea, turpea ja tiukka.
kieli töihin vaan niin alkaa tiukkuuskin tuntua.
Heräätkö tähän päivään.. :xmas:Usein asunto on miehen, kuinka ihmeessä te AINA teette noin, että saatte asunnon haltian oven taakse?
Kyllä se mammat on usein niin, että te lennätte pihalle kuin leppäkeihäät.