Miksi naiset ei pidä pilluistaan huolta?

  • Viestiketjun aloittaja vieraissa parempaa
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon niin henkeen ja vereen feministi, että mä en tasan yhdenkään mulkun takia pilluani treenais. Jos treenaan, niin itseni takia. Mutta miestä ei ole, eikä varmaan tule, kun ne on kaikki itseään täynnä olevia kusipäitä. :cool:
 
anti femakko
Kun se pillutreeni ois niin pieni juttu, miksi sitä useat ei tee? Onko kyseessä juurikin feministinen ajattelu, että ukon takia ei pillua kiristellä. No miksi sitten? Siksikö, että omassa onanoivassa sormessa pillu tuntuisi tiukalta?
 
"Feministi"
Kun se pillutreeni ois niin pieni juttu, miksi sitä useat ei tee? Onko kyseessä juurikin feministinen ajattelu, että ukon takia ei pillua kiristellä. No miksi sitten? Siksikö, että omassa onanoivassa sormessa pillu tuntuisi tiukalta?
Etkö oikeasti tiedä mikä virka lantionpohjan lihaksilla on? Jos ne olisivat munaa varten, niin miksi miehilläkin on silloin semmoiset?

En tiedä miksi jotkut eivät halua/jaksa/viitsi treenata, ylipäätänsä itseään ollenkaan. Mulle itselleni alakerran kunnossapito kuuluu päivittäiseen elämään, siinä missä päivittäinen liikuntakin.
 
puhutaan totuutta
[QUOTE="sipsi";22031420]Väljät p.illut on vain pienimunaisten paskapuhetta-sanoo vanha viisaus :LOL:[/QUOTE]

Väärin, ei ole pieniä peniksiä, 90% peniksistä on keskimittaisia. Kyse on siis siitä, että naisten pillut horoutuu. Sitähän aloittajakin päivitteli. Ennen oli hyvin, synnytysten jälkeen ei.

Ei siis ole pieniä peniksiä, on vain väljiä toosia.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22031057]mitä sitä turhaan huolta pitää, jos mies olisi tuollainen kokovartalo k.r.ä...[/QUOTE]
Niinpä, ehkei kauheesti kiinnosta jumppailla moista pelleä varten. :D
 
"vieras"
Kyllä mä haluan pitää lantiopohjanlihakset kunnossa sekä itseäni, että miestäni varten. Rakastan miestäni ja toki haluan, että myös hän nautti seksistä mahdollisimman paljon.

Tosin aloittajan kaltaisen urpon vuoksi en tekisi kyllä yhtään mitään. Tai itseasiassa tekisin; pakkaisin sen kamat ja laittaisin ulko-oven eteen. Mut siihen se sitten jäisikin.
 
jotain rajaa
[QUOTE="vieras";22031609]Kyllä mä haluan pitää lantiopohjanlihakset kunnossa sekä itseäni, että miestäni varten. Rakastan miestäni ja toki haluan, että myös hän nautti seksistä mahdollisimman paljon.

Tosin aloittajan kaltaisen urpon vuoksi en tekisi kyllä yhtään mitään. Tai itseasiassa tekisin; pakkaisin sen kamat ja laittaisin ulko-oven eteen. Mut siihen se sitten jäisikin.[/QUOTE]

Usein asunto on miehen, kuinka ihmeessä te AINA teette noin, että saatte asunnon haltian oven taakse?

Kyllä se mammat on usein niin, että te lennätte pihalle kuin leppäkeihäät.
 
"vieras"
Usein asunto on miehen, kuinka ihmeessä te AINA teette noin, että saatte asunnon haltian oven taakse?

Kyllä se mammat on usein niin, että te lennätte pihalle kuin leppäkeihäät.
Ai että ihan usein, mun käsittääkseni melkoisen monilla se on yhteinen. :D

No okei, jos kyseessä olisi miehen kämppä pakkaisin omat kamppeeni ja häipyisin. Simple as that.
 
totuus
taitaa pillun löysyys olla kiinni lähinnä seksikumppanin taidoista. kiihottunut pillu on kostea, turpea ja tiukka.
kieli töihin vaan niin alkaa tiukkuuskin tuntua. :p
Täysin väärin, jos väljä pillu on vielä märkä, viimeinenkin kitka häviää. Sellaiseen pilluun kun ukko työstää, niin eihän se tunnut yhtään miltään. Siinä saa sitten pakertaa tunti kaupalla, että saa edes mällin lähtemään.

Yleinen ratkaisu on siirtää yhdynnät peräaukkoon, se jopa synnyttäneillä on suuaukoltaan sentään tiukka.
 

Yhteistyössä