Miksi naisen EI on joskus niin tehoton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Kerran baarissa yksi kaveri tuli lääppimään ja ehdottelemaan ties mitä. Kieltäydyin. Yritin jatkaa iltaa ystäväni kanssa, mutta kaveri oli sitkeästi kimpussa, vaikka kerroin olevani kihloissa ja oikein tyytyväinen elämääni ja ärsyyntynyt vonkaamiseen. Ei vieläkään mennyt perille. Lopulta näytin ovelle ja kysyin tyypiltä, näkeekö hän ovipielessä isokokoisen järjestyksenvalvojan. Jannu totesi, että joo, mitä sitten? No sitä sitten, että hän on mieheni. Tyyppi katosi jälkeä jättämättä saman tien. Jos mieheni ei olisi ollut baarissa, takiaisesta olisi ollut älyttömän vaikea päästä eroon.

Kyseessä ei todellakaan ollut ainoa kerta, enkä jaksa käsittää, miksi hitossa on vaikea ymmärtää että ei on ei? Ja miksei naisen parisuhteella ole vonkaajalle mitään merkitystä, ellei puoliso satu olemaan paikalla?

Ja miksei naisen parisuhteella ole vonkaajalle mitään merkitystä, ellei puoliso satu olemaan paikalla?

koska hyvin suurelle osalle ihmisistä parisuhteella ei ole mitään väliä ja pettämistä harrastetaan hyvinkin aktiivisesti heti kun ei tarvitse olettaa jäävänsä satavarmasti kiinni :| ja tämä koskee myös naisia joille hyvin monelle tuntuu ennemminkin olevan plussaa se, että mies on varattu, ehkä joku kieroutunut tapa nostaa omaa itsetuntoaan kun voi kuvitella olevansa parempi kuin se tyttöystävä tai vaimo.

Sanos muuta, myös parisuhteessa!

Eilen mieheni ehdotteli, sanoin vain erittäin v***uuntuneella äänellä, että "Oletko nyt ihan tosissasi?" (olen ollut kipeänä 3 päivää ja lapset yli viikon ja yöt valvottu). Mieheni sanoi, että "en olis uskonut, että suhtaudut noinkin positiivisesti, ajattelin että sanot heti ei!" Kun ei puhetta ymmärrä niin... :D

tuo on ilmeisesti kiinni enemmän miehen kyvystä ymmärtää ei eikä niinkään naisen sanomasta eistä. hyvin samantyylisiä tapauksia on nimittäin homobaareissa.

Pahimmillaan näille kuuroille miehille ei riitä se, että "vain" yrittävät lääppiä. Kun sanoo ei, alkavat raivoamaan, jopa lyömään! Tämä tullut koettua.

Kaikkein hulluin jahtasi mua koko ravintolaillan ja oli jäänyt raflan eteiseen kyttäämään koska lähden kotiin. Ahdistelu jatkui sitten kadulla vielä pahempana. Onneksi oli muita ihmisiä liikenteessä! Huusin täyttä kurkkua, että jos ei jätä mua rauhaan, soitan poliisit.

Viime syyskuussa tapasin miehen siskoni synttäreitä juhliessa. Jotain flirttiä meillä oli mutten sen enempää kaipaa ja tein sen selväksi miehelle. Sanoin, että olen selibaatissa, ei kiinnosta, minulla on lapsi kotona, en halua, tahtoisin, että hän lähtee. Lopulta piti kotimatkalla uhkailla poliisilla. Ei tajua :confused: Miten sen selvemmin voisi sanoa? "Minä tahdon, että sinä lähdet nyt pois. Minä haluan mennä yksin kotiin. En halua enää nähdä sinua." :headwall: Mitä tulkintavaraa tossa oikein on?

Ei mulla vaan ikinä ole ollut tuollaisia ongelmia. Ihan kerrasta uskotaan, baareissa miehet tulee kyllä juttelemaan, mut herrasmiehiä ovatkin olleet kaikki.

Mutta mullapa ei olekaan roskasakkia houkuttelivia isoja tissejä, vaan aa-kupit, jotka tuskin paidan alta erottuu.

Koska jos nainen on julkisesti olemassa, voi hänet ottaa kuka tahansa ja se on vain sille naiselle oikein. Ainakin tällaisia tuntemuksia kotimaisessa mediassa on ollut viime aikoina. :(

Yhteistyössä