Miksi nainen katsoo / tuijottaa jopa vihamielisesti?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen liki 50 vuotias mies. Miksi muutama paikkakuntamme noin 35-40 v nainen katsoo pitkään todella totisena ja jopa vihamielisenä katseella?
Nämä kohtaamiset tapahtuvat lenkeillä. Siis ihan ulkoillessa, olemme toisillemme tuntemattomia. Sanaakaan ei ole koskaan sanottu. Pyrin välttämään katsekontaktia näihin.
 
vierailija
Näkivät sinut ja olisivat mieluummin näkemättä. Varsinkin luonnossa häiritset heidän mielenrauhaansa, vaikka vain vähän, se riittää. Viiskymppistä naista ärsyttää suuren osan aikaa kaikki, ja suht samanikäiset miehet tuottavat häiritseviä mielleyhtymiä, vaikkapa menneistä tapahtumista. Ilmeellään viestivät avoimesti, että 'älä ainakaan puhu mulle'. Eivät suotta peittele, eivät edes yritä esittää sovinnolista vaikka se yhteiskunnassa olisi hyvin suotavaa.
 
Naiset ovat siellä "lenkillä" etsimästä (uutta?) kumppania. Et vastaa heidän käsitystään siitä, mitä haetaan: pitkä, urheilullinen, varakas.

Kyllä minuakin ärsyttäisi, jos lähtisin mansikoita poimimaan ja löytäisin vain kuivia rusinoita...
 
Olen liki 50 vuotias mies. Miksi muutama paikkakuntamme noin 35-40 v nainen katsoo pitkään todella totisena ja jopa vihamielisenä katseella?
Nämä kohtaamiset tapahtuvat lenkeillä. Siis ihan ulkoillessa, olemme toisillemme tuntemattomia. Sanaakaan ei ole koskaan sanottu. Pyrin välttämään katsekontaktia näihin.
Vaikea sanoa, Ehkä he ovat harjoittelemassa katseella tappamista kotioloja varten?
 

Yhteistyössä