ilmeisesti koskapa fru krut on mua näinkin kauan jaksanut katella
Fru Krut on selkeästi valinnut viisaasti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ilmeisesti koskapa fru krut on mua näinkin kauan jaksanut katella
Annan neuvon jokaiselle miehelle, joka kokee saavansa parisuhteessa liian vähän seksiä.
- Kantakaa vastuu kodista, kotitöistä, lapsista, ruuista, siivoamisesta ja kaikesta mahdollisesta muusta, niin eiköhän sillä vaimollakin ala riittää energiaa sekstaamiseen. Ja ei, en tarkoita "auttelua" tai tiskikoneen tyhjentämistä kerran viikossa. Tarkoitan, että ottakaa täysi vetovastuu kaikista kotitöistä. Tosin saattaa olla, mettä kääntyy roolit toisinpäin, mutta kannattaa kokeilla.
Annan neuvon jokaiselle miehelle, joka kokee saavansa parisuhteessa liian vähän seksiä.
- Kantakaa vastuu kodista, kotitöistä, lapsista, ruuista, siivoamisesta ja kaikesta mahdollisesta muusta, niin eiköhän sillä vaimollakin ala riittää energiaa sekstaamiseen. Ja ei, en tarkoita "auttelua" tai tiskikoneen tyhjentämistä kerran viikossa. Tarkoitan, että ottakaa täysi vetovastuu kaikista kotitöistä. Tosin saattaa olla, mettä kääntyy roolit toisinpäin, mutta kannattaa kokeilla.
juuri näin, parisuhteen ongelmat - olipa ne sitten mitä lajia tahansa - on aina miehen vika
Alkuperäinen kirjoittaja Yök munanheiluttelijoille;29768358:Täh.. ei se vaihtamalla kummene! Siinä seuraavassa on taas joku muu vika.. Seksin määrää ei voi etukäteen tietää. Siihen vaikuttaa niin moni asia.Onneksi meillä halut menee samaan tahtiin. 1-2 krt/ vko on hyvä tahti. Mietin myös, mitä kerran päivässä panevat miehet ajattelevat? Tarviiko pönkitystä itsetunnolleen? Taas pitäisi naista alistaa ja 'rankaista' munapyssyllään. Yök! Semmoset miehet saa mennä kuuseen. Tai tukkimetsään, eiköhän halut kaikkoa fyysisellä rankalla työllä! :-D
Naiset eivät pidä seksistä tai ainakaan se ei kiinnosta heitä. Todisteeksi riittää tämä keskusteluketju vauvafoorumilla:
Mä olen varmana epänormaali, mutta en tajua seksiä - Aihe vapaa - Keskustelu - Vauva
Mörköäiti se jaksaa mainostaa tuota pillun lutkuttaien mahtavuutta ja biseksuaalisuuden hienoutta. Koita nyt vaan tajuta, ettei ole normaalia himoita naisten perseitä jos omissa housuissa on samainen karvalaukku.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30109848:Hahhah, sinua ei taida kauheasti ilahduttaa, jos mainostus menee perille ja naiset alkavatkin sankoin joukoin noudattaa näitä oppeja![]()
Sun kusivehkeistäs kyllä kaikki normaalit naiset pysyvät ihan helvetin kaukana. :X Ilmankos törmäiletkin vain niihin kummallisiin karvalaukkumuijiin.Eipä ole pelkoa, terveet ihmiset kyllä tietävät minkämerkkiset kusivehkeet laitetaan yhteen. Kyllä biologia ajaa normaalisti ihmiset urilleen.