Miksi nainen ei halua seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Eetu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Annan neuvon jokaiselle miehelle, joka kokee saavansa parisuhteessa liian vähän seksiä.

- Kantakaa vastuu kodista, kotitöistä, lapsista, ruuista, siivoamisesta ja kaikesta mahdollisesta muusta, niin eiköhän sillä vaimollakin ala riittää energiaa sekstaamiseen. Ja ei, en tarkoita "auttelua" tai tiskikoneen tyhjentämistä kerran viikossa. Tarkoitan, että ottakaa täysi vetovastuu kaikista kotitöistä. Tosin saattaa olla, mettä kääntyy roolit toisinpäin, mutta kannattaa kokeilla.

Ei se aina väsymyksestäkään kiinni ole :D Meillä mies siivoo, tekee ruokaa mutta mää en oo koskaan ollu väsynyt, silti kaikki menny päin mäntyä. Monet perheelliset isät eroo kun ei jaksa elää seksittömässä, tylsässä suhteessa. Monillä lähtee pettämisestäkin suhde etenee vieraan naisenkaa. Se on raakaa mutta totta nykyään :D

[QUOTE="vierailija";29353143]No jos naisesi ei tykkää siitä, että nuolet. Esimerkiksi. Ei kaikki naiset tykkää siitä, vaikka miehet voi niin kuvitellakin.[/QUOTE]

Kuka nainen oikeasti antaisi nuolla itseään pelkästään vain miestä ja tämän toiveita miellyttääkseen, ilman että itse nauttisi siitä millään tavalla?

Annan neuvon jokaiselle miehelle, joka kokee saavansa parisuhteessa liian vähän seksiä.

- Kantakaa vastuu kodista, kotitöistä, lapsista, ruuista, siivoamisesta ja kaikesta mahdollisesta muusta, niin eiköhän sillä vaimollakin ala riittää energiaa sekstaamiseen. Ja ei, en tarkoita "auttelua" tai tiskikoneen tyhjentämistä kerran viikossa. Tarkoitan, että ottakaa täysi vetovastuu kaikista kotitöistä. Tosin saattaa olla, mettä kääntyy roolit toisinpäin, mutta kannattaa kokeilla.

Tämä on ihan totta. Eipä riittänyt minullakaan enää jaksamista/kiinnostusta/energiaa/haluja seksiin, kun olin rättiväsyneenä suoriutunut päivän töistä lapsiperheessä ilta toisensa jälkeen. Miehellä oli paukkuja käydä omissa harrastuksissaan ja aikaa loikoilla television ääressä. Jos minä satuin joskus satunnaisesti saamaan omaa aikaa, niin olin niin puhki, etten jaksanut lähteä minnekään.

Lopulta kypsyin tilanteeseen ja kylmästi lopetin huushollista huolehtimisen ja vetovastuussa toimimisen. Pakotin myös miehen käymään lääkärissa lasten kanssa, täyttelemään lasten lomakkeita, kuskaamaan harrastuksiin yms. Tein vain aivan pakolliset kotityöt eli lapsille eineksiä mikrolämmityksellä, pesin vain lasten ja omat vaatteet, imurointi ja vessojen pesu pari kertaa kuukaudessa. Itselleni otin kaksi harrastusiltaa viikossa. Mies ei tietenkään ilahtunut tästä, eipä kai kukaa halua saavutetuista eduista luopua.

Aloin pian ymmärtämään, miksi miehillä riittää kiinnostusta seksiin. Kyllä minullakin alkoi halut heräämään ja himot hyrräämään, kun olin levännyt ja rentoutunut. Oli aikaa surffailla iltaisin netissä ja välillä eksyin jopa seksisivustoille. Pian alkoi ärsyttämään, kun mies ei ollutkaan yhtä innokas seksin suhteen kuin minä ja aloin jopa miettimään rakastajan hankkimista, kun mies oli mielestäni varsinainen pihtari, eikä ymmärtänyt lainkaan tarpeitani. Roolit olivat vaihtuneet. Näin helposti se käy.

Kun työnjako perheessä on oikeudenmukainen ja tasapuolinen, jossa kummallakin vanhemmalla on yhtä paljon aikaa lepäämiseen, omille jutuille ja rentoutumiseen, niin yleensä seksiinkin riittää intoa ja kiinnostusta. Tämä tuli varsin selvästi huomattua ja se on helposti jokaisen perheen toteutettavissa.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Missä naiset, jotka rakastaa miestään niin paljon et antaa vaik ei ittee huvita? Mun aviomies saa milloin ite haluaa ja jaksaa. Välil oon täysillä mukana, välillä en ollenkaan. Haluan, et mun mies saa tarpeensa tyydytettyä ja häntä ei haittaa vaik mä en oo niin innostunut. Joskus innostun "matkan varrella" itekin. Seksiä 1-3krt viikossa, joskus kaks kertaa päivässä. 3 pienen lapsen vanhempia ollaan.

Eihän elämä voi olla pelkkää seksiä ja sen ympärillä pyörimistä. Eikä me ihmiset eletä kuin elokuvissa. Mä uskon siihen, että kun huolehtii omasta hyvinvoinnistaan niin toisetkin voi hyvin ympärillä. Ja ei kauan yhdessä olleilla ole arjessa koko ajan suuria kihelmöintejä tai muita kutkutuksia toista kohtaan. Rakkaus on päätös, jonka pitäis kestää myötä- ja vastamäessä, ei tunteiden mukaan! Eihän työpaikallekaan mennä aamulla tunteiden mukaan vaan koska se on tärkeää tunteista huolimatta! Mä en voi ymmärtää miks ihmiset haluaa aina vaihtaa toiseen, onko ihmisistäkin tullut kertakäyttötavaraa? Asia on sit erikseen, jos on väkivaltaa, tms.

Lisävinkkejä niille, joita vaivaa puolison haluttomuus: käykää usein suihkussa, peskää usein hampaat ja hiukset, harjatkaa hiukset nätisti, pukeutukaa hyvin vän näköisesti, hymy huulille, harrastakaa jotain ja olkaa kohteliaita puolisolle ja kaikille muille.

Alkuperäinen kirjoittaja Yök munanheiluttelijoille;29768358:
Täh.. ei se vaihtamalla kummene! Siinä seuraavassa on taas joku muu vika.. Seksin määrää ei voi etukäteen tietää. Siihen vaikuttaa niin moni asia. :-) Onneksi meillä halut menee samaan tahtiin. 1-2 krt/ vko on hyvä tahti. Mietin myös, mitä kerran päivässä panevat miehet ajattelevat? Tarviiko pönkitystä itsetunnolleen? Taas pitäisi naista alistaa ja 'rankaista' munapyssyllään. Yök! Semmoset miehet saa mennä kuuseen. Tai tukkimetsään, eiköhän halut kaikkoa fyysisellä rankalla työllä! :-D

Anteeksi vain, mutta tämän perusteella taidat kyllä kaivata sitä, että miehes rankaisis sua munapyssyllään päivittäin. ;)

:D

Mun seksihalut ovat kuolleet täysin. Syy koska mies ei auta yhtään kotitöissä, välittää lapsestamme vain silloin kun hänelle sopii, huomoi vaan mua, kun haluu sitä. Yrittää pitää kulisseja pystyssä itse harkitsen vakavasti avioeroa...

Meillä oli sama tilanne. Mies halusi seksiä usein ja minä sitten yritin kerran viiikkoon antaa ihan vaan miellyttääkseen, vaikka itseäni ei huvittanut ollenkaan. Mietittiin eroakin tämän asian takia, vaikka suhde muuten erittäin kunnossa ja lapsia ei ole :)
Sitten minulla välähti ja tajusin, että senkun vaan annan miehen mennä hankkimaan seksiä muualta jos huvittaa. Sama lupa tietty myös tarvittaessa itsellenikin, vaikka en minä sillä mitään tee, kun en pidä seksiä tärkeänä. No, kuitenkin, nyt on win-win ja kaikki tyytyväisiä.

[QUOTE="12345";30042979]Mun seksihalut ovat kuolleet täysin. Syy koska mies ei auta yhtään kotitöissä, välittää lapsestamme vain silloin kun hänelle sopii, huomoi vaan mua, kun haluu sitä. Yrittää pitää kulisseja pystyssä itse harkitsen vakavasti avioeroa...[/QUOTE]

Tämä taitaa olla se tyypillisin tilanne ja syy naisen haluttomuuteen.

Mulla yksi syy haluttomuuteen on ylipaino, ällöttää omat läskit niin ettei osaa olla rentona seksin aikana ja niin ollen ei tee mieli edes alkaa siihen. Ihan sama kuinka mies kehuu, mä en usko sanaakaan, koska itse tiedän millainen olen. Toki haluttomuuteen on johtanut myös miehen käytös parisuhteessa, mies on käyttänyt minuun henkistä väkivaltaa, on pettänyt ym. Ei koskaan auta kotitöissä ja lastenhoidossa (vaikka on työttömänä), vaikka näkee kuinka olen väsynyt ja kädet täynnä töitä, niin itse istuu perse homeessa ja antaa minun raataa. sitten kun vihdoin ja viimein pääsen illalla itse rauhottumaan, katsomaan telkkaria yms. niin kehtaa vielä tulla seksiä kinumaan ja jos vetoan väsymykseen tai ihan mihin vaan niin suuttuu ja haukkuu alimpaan helvettiin, sen jälkeen pitää mykkäkoulua.

Eipä tuollasen ukon kanssa paljon huvita, seksin aikanakin ajattelee vain itseään. Ja vaikka tilanne on tämä suostun seksiin SILTI kerran viikossa, joskus toisenkin...suoraan sanottuna pelkään kieltäytyä. Motivaatiota laihduttamiseenkaan ei ole, koska mies kinuaisi luultavasti vielä enemmän, jos olisin hoikempi.

[QUOTE="Eetu";29352416]Mulla ois halut korkeella koko ajan mutta avovaimo ei halua seksiä kuin ehkä kerran viikossa jos sitäkään. Ollaan oltu yhdessä 6 vuotta ja rapiat päälle. Yksi lapsi on.[/QUOTE]

Minun naiseni taas antaa minulle aina kun haluan. Ei tarvitse kuin sormia napauttaa ja sitten mennään niin että sekä naiseni ja sänky saa kyytiä.

Jos ei vain seksitouhut kiinnosta? Ei siihen muuta syytä tarvita, eikä tarvitsekaan olla. Jokaisella on oikeus päättää niistä asioista sekä omasta kehostaan itse.

Mörköäiti se jaksaa mainostaa tuota pillun lutkuttaien mahtavuutta ja biseksuaalisuuden hienoutta. Koita nyt vaan tajuta, ettei ole normaalia himoita naisten perseitä jos omissa housuissa on samainen karvalaukku.

Mörköäiti se jaksaa mainostaa tuota pillun lutkuttaien mahtavuutta ja biseksuaalisuuden hienoutta. Koita nyt vaan tajuta, ettei ole normaalia himoita naisten perseitä jos omissa housuissa on samainen karvalaukku.

Hahhah, sinua ei taida kauheasti ilahduttaa, jos mainostus menee perille ja naiset alkavatkin sankoin joukoin noudattaa näitä oppeja :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30109848:
Hahhah, sinua ei taida kauheasti ilahduttaa, jos mainostus menee perille ja naiset alkavatkin sankoin joukoin noudattaa näitä oppeja :D

Eipä ole pelkoa, terveet ihmiset kyllä tietävät minkämerkkiset kusivehkeet laitetaan yhteen. Kyllä biologia ajaa normaalisti ihmiset urilleen.

Ihan normaalisti heteronaisia riittänyt :)
Pildeä lutkuttavia kaikkihetimulletuuliviiri-kakaroita on tarvitsekaan.

Kumma kun naista rakastava suomimies saa haukut vain kun ei arvosta perseitään toisilleen hinkkaavia naisia.

Yhteistyössä