miksi näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammapamamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammapamamma

Vieras
Miksi toisella on oikeus päättää perheen lapsiluvusta? Mies ei tahdo enää perheeseen yhtään lasta, ei voida edes keskustella asiasta. Meillä on kaksi poikaa ja minä tahtoisin viellä kolmannenkin ( siis ihan sama kumman tytön tai pojan) Meinaa ihan mielen vetää täysin maahan, kun kovasti toivoo ja toinen on järkähtämätön. Ärsyttää ja oon kateellinenkin kun kaverin mies tekee aina niinkun kaveri sanoo jos kaveri sanoo et lapsi tehdään se myös tehdään..

no ei mun mielestä toi sun kaverinkaan tilanne oo sen kummempi kun sullakaan. siis siinä mielessä että toi sun kaveris on se päällepäsmäri ja päättää kaiken itse. asioista pitää keskustella, eikä tehdä noin kuin teillä eikä kaverillas tyylinä. keskustelussa pitää kummankin perustella miksi näin tehhdään tai miksi ei näin tehdä? ja yleensäkin oli kyseessä sitten lapsenteko tai mikä tahansa asia.

Kehoitan että seuraavankerran kun olette marketissa, heittäydyt lastenvaateosastolla lattialle. Heiluta käsiä vimmatusti vähän kuin lumienkeliä tehdessä, potki jaloilla lattiaa ja huuda itkunsekaisesti että "MINÄ HALUAAAAABÄÄÄÄ".
Miehesi varmasti ymmärtää ja siittää sinut siinä paikassa.

justiinsa niin. No minä olen kuulkaas toivonut jo kolmatta aika pitkään ja miettikääpä nyt sitten sitäkin et ei se siittämällä onnistu =( vaan me tehdään lapset tuolla sairaalan pöydällä suunnilleen kellon kanssa, joen kyseessä ei ehkä oo mikään hetken hairahdus tai mitään muutakaan. edellistä lasta toivottiin ja toivottiin vain ja ainoastaan 3 vuotta

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
pakkohan sitä on unohtaa ja painaa van töitä et unohtus koko homma. Onneksi on sentään työ mihin upota.

Töihin upotessasi muista aina välillä antaa lastesi ymmärtää etteivät ne riitä ja miehellesi anna satikutia itsekkyydestä.

Mun mies sanoi kans, että lapsiluku on täys, kun meillä oli kaksi lasta.. Mä taas tahdoin 4 :)
Mut ajan kanssa puhuin ja hehkutinkin ja niinhän sitten yks päivä mies tuumi, että ois se pikku kolmonen aika mukava <3 Nyt meillä on kolme lasta (6v, 4v ja 1v ) :D
Ajan kanssa anna asian hautua...
Ja sitä neljättä ei näillä näkymin enää halutakkaan, jos ei sitten mol. kuume iske ;)

Yhteistyössä