miksi näin pääsi käymään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan rikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Jos miehellesi kerrot siirrät vain omaa pahaa oloasi hänen niskaansa. Pahalta kuulostaa sanoa mutta älä kerro hänelle, jos hän ei mitään kautta muuten saa asiaa tietää. Miksi laittaa miestäsi kärsimään sinun virheestäsi? Ja ihastuksen kanssa heti välit poikki. Siis totaalisesti poikki. Ei enään näkemistä edes vahingossa eikä viestejä/soittoja.

En haluaisi, että mieheni kärsii mun virheistä...(aiheutin sen jo teollani, vaikka ei hän asiasta tiedä).
Kärsin itse...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Jos miehellesi kerrot siirrät vain omaa pahaa oloasi hänen niskaansa. Pahalta kuulostaa sanoa mutta älä kerro hänelle, jos hän ei mitään kautta muuten saa asiaa tietää. Miksi laittaa miestäsi kärsimään sinun virheestäsi? Ja ihastuksen kanssa heti välit poikki. Siis totaalisesti poikki. Ei enään näkemistä edes vahingossa eikä viestejä/soittoja.

En haluaisi, että mieheni kärsii mun virheistä...(aiheutin sen jo teollani, vaikka ei hän asiasta tiedä).
Kärsin itse...

...(aiheutin sen jo teollani, vaikka ei hän asiasta tiedä):(

Onpa tyypillinen tapa suhtautua pettämiseen

"Silti, hänen puhelimeen ilmestyi mun puhelinnumero ja minun puhelimeen, hänen :/ "

Kaikki vaan tapahtuu, numero ilmestyy, ihan vahinkoa, ei voinut mitään, tuosta vaan tuli numero ja ihminen elämään, eikä ap tietenkään voinut yhtään mitään.

Niinhän se aina menee.

Alkuperäinen kirjoittaja Vattihattu:
Onneks teillä ei ole lapsia kuvioissa mukana, niin sen puoleen vähemmän murehdittavaa....kannattaa varmaan miettiä, mistä syystä nämä "melkein eroamiset" on johtuneet ja onko tulevaisuuskin todennäköisesti sitä. Ei edestakaisin jankkaaminenkaan mukavaa ole ja jos kynnys tulla ja mennä on pieni, niin....

Lapsia ei onneksemme vielä ole, totta.

"jos kynnys tulla ja mennä on pieni, niin.." - Eikä tämä ole mun tapa toimia, enkä ymmärrä miten olen ajautunut tähän.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

"Silti, hänen puhelimeen ilmestyi mun puhelinnumero ja minun puhelimeen, hänen :/ "

Kaikki vaan tapahtuu, numero ilmestyy, ihan vahinkoa, ei voinut mitään, tuosta vaan tuli numero ja ihminen elämään, eikä ap tietenkään voinut yhtään mitään.

Niinhän se aina menee.

En tarkoittanut sitä ihan näin. Vaan, että omasta tyhmyydestähän se numero siihen ilmestyi.
(opin kantapään kautta.)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Niinhän se aina menee.

En tarkoittanut sitä ihan näin. Vaan, että omasta tyhmyydestähän se numero siihen ilmestyi.
(opin kantapään kautta.)

"Eikä tämä ole mun tapa toimia, enkä ymmärrä miten olen ajautunut tähän. "

Ensinnäkin, ota vastuuta siitä että et ole ajatunut mihinkään vaan olet tehnyt asioita ihan itse omasta vapaasta tahdosta.

Sitten mieti, että miksi olet niitä tehnyt jos et sitä vielä tiedä.

Ja kukaan muu ei ole vastuussa sinun onnestasi, eli lähde tai jää. mikä sinut sitten onnelliseksi tekeekin.

Jos ma ajattelisin tallaista tilannetta sun miehesi kannalta, hanen kengissaan, haluaisin ehdottomasti tietaa pettamisesta. Haluaisin olla osallisena parisuhteeni paatoksissa, ja tehda itse valintani haluanko jatkaa epaluotettavan kumppanin kanssa vai en. Luultavasti en haluaisi lapsia minua pettaneen ihmisen kanssa.

Sun kannattaa pyrkia vahvistamaan itseasi ihmisena, jotta tietaisit millainen ihminen itse olet ja mita haluat omalta elamaltasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Jos ma ajattelisin tallaista tilannetta sun miehesi kannalta, hanen kengissaan, haluaisin ehdottomasti tietaa pettamisesta. Haluaisin olla osallisena parisuhteeni paatoksissa, ja tehda itse valintani haluanko jatkaa epaluotettavan kumppanin kanssa vai en. Luultavasti en haluaisi lapsia minua pettaneen ihmisen kanssa.

Sun kannattaa pyrkia vahvistamaan itseasi ihmisena, jotta tietaisit millainen ihminen itse olet ja mita haluat omalta elamaltasi.

Se onkin hassua, tiedän mitä haluan elämältäni, mutta tällä hetkeellä olen "hukassa", en tunne tälläistä olotilaa.
Yritän etsia syyt tähän itsestäni ja parisuhdesta!

Uusimmat

Yhteistyössä