Miksi näen silloin tällöin unia ensimmäisestä miehestäni? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Almandiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Almandiini

Jäsen
10.03.2012
793
0
16
Unissa usein palaan ensimmäiseen yhteiseen asuntoomme. Käyn kaappeja läpi ja löydän sieltä kaikkia vanhoja vaatteitani, joita käytin ennen.

Unissa katselen myös vanhoja valokuvia, ja käyn läpi videomateriaalia entisestä yhteisestä elämästämme (materiaalia, jota ei oikeasti ole sellaisenaan edes olemassa).

Viime yönä näin unta, että ex tuli nykyisen vaimonsa kanssa hakemaan lapsiamme johonkin sukujuhlaan. Jonne minulla ei tietenkään ollut enää kutsua. He tulivat oikein tilataksilla. Taksia ajoi mies, ja kyydissä oli exän ja hänen vaimonsa lisäksi joku toinen nainen. Kun lapsemme menivät takapenkille ja exäni ja taksikuski juttelivat juhlien määränpäästä, minä "maastouduin" kyytiin. Kuitenkin melko pian valuin taksin penkiltä alas lattialle ja olin surullinen. Pyysin päästä ulos taksista. Siihen se uni loppui.

P.s. Näin unta myös erittäin janoisista linnuista. Niiden lintujen elämää dokumentoitiin, ja heillä oli roolinsa kertojina tarinassa. Janoiset linnut iloitsivat suunnattomasti veden noususta ja sen vaikutuksesta heidän ruokkijoihinsa.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja mä taas näen;26922244:
Unia ex miehestäni välillä , joka lasteni isä ,erottu 8v sitten
Ei tajua !! Ei kyllä oo mtn tunteita.Sillä uus ja mulla

Juu. Mulla asian tekee vielä oudommaksi sen, että en ole koskaan nähnyt unia nykyisestä kumppanista, enkä ensimmäisen aviomiehen jälkeen olleista. En ainakaan niin, että muistaisin. Ja mun erosta tulee kohta 10 vuotta....

No, asiallisemmin vastaan nyt. Oletko almandiini vähän nuori? On nimittäin täysin tavallista, että alitajunta käsittelee kymmenen vuoden takaisia tapahtumia. Itse en ole koskaan nähnyt niin merkittäviä unia nykyisestä, vaan aina n. kymmenen vuotta sitten tapahtuneesta. Oli kyse miehestä, asunnosta, ystävistä tms. Eli olet valitettavasti ihan tavallinen, niinkuin sun unesikin. Koita kestää se tavallisuus

No, asiallisemmin vastaan nyt. Oletko almandiini vähän nuori? On nimittäin täysin tavallista, että alitajunta käsittelee kymmenen vuoden takaisia tapahtumia. Itse en ole koskaan nähnyt niin merkittäviä unia nykyisestä, vaan aina n. kymmenen vuotta sitten tapahtuneesta. Oli kyse miehestä, asunnosta, ystävistä tms. Eli olet valitettavasti ihan tavallinen, niinkuin sun unesikin. Koita kestää se tavallisuus

Joo, en ole olettanutkaan että asiassa olisi mitään EPÄtavallista....kunhan nyt vain jaoin ajatuksiani siinä mielessä, että minua itseäni asia kiinnostaa.

mä näen välillä ex-avokista unia. Erottu ollaan 8v sitten. Välillä aamulla ottaa oikeen päähän, kun ex on pyörinyt päässä koko yön. Ehkä ne on jotain alitajunnassa käsittelemättömiä asioita...en tiedä.

Sori, mutta mä en ymmärrä tämmöistä keskustelua. Oikeasti naiset: kaikki näkee unia ja teidän unenne ovat ihan tavallisia. Sama kuin mä selittäisin täällä, että hei, mä käyn kahdesti päivässä vessassa, miettikää sitä! Okei, saattehan te ihmetellä unienne erikoisuutta vapaasti - välillä tuntuu että neiti erinomaisen erikoisille vaan pitää muistuttaa, että ei ne oo mitään erikoisia

Sori, mutta mä en ymmärrä tämmöistä keskustelua. Oikeasti naiset: kaikki näkee unia ja teidän unenne ovat ihan tavallisia. Sama kuin mä selittäisin täällä, että hei, mä käyn kahdesti päivässä vessassa, miettikää sitä! Okei, saattehan te ihmetellä unienne erikoisuutta vapaasti - välillä tuntuu että neiti erinomaisen erikoisille vaan pitää muistuttaa, että ei ne oo mitään erikoisia

Joo kuule, kyllä mä tiedän että ei ole mitään erikoista nähdä unia tunnekylmästä peliriippuvaisesta väkivaltaisesta miehestä. Onneksi hänen pahat puolensa, jonka vuoksi hänestä erosin, eivät puske uniini. Lastemme uniin sitä vastoin ovat puskeneet. Ja siinä ollaan sitten jo vähän vakavammalla puolella.

Yhteistyössä