miksi nämä sankarikotiäidit vievät lapsensa hoitoon, kun lapsi täyttää 3 tai 4 vuotta? Miksei siellä kotona voi olla siihen asti,

  • Viestiketjun aloittaja kysyn vaan
  • Ensimmäinen viesti
noh?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kovin mielelläni olisin kotona vielä pidempään jos siitä tienaisi jotain
Eikö siitä tienaa sen että saa olla lapsensa kanssa eikä tarvi sitä laittaa vieraan hoitoon??
Pitääkö tienata jotain? Eikö ole vielä se hyvätuloinen mies jonka tuloilla eletään? Miten voi hankkia lapsia jos ei ole valmis olemaan kotona kunnes lapsi menee kouluun??
Ja miksei järjestä kotiopetusta saman tien ettei lapsen tartte äitin helmoista lähteä ollenkaan?
Voisko intin käydä kotiopetuksena?
 
ap
eli kyse SIIS ON RAHASTA! Se on ihan sama viedäänkö se lapsi rahan takia hoitoon 1-v:na vai 7-v:na.

Ja kiitos kommenteista, en haluaisi olla kotona. Haluan olla muutakin kuin vain äiti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli kyse SIIS ON RAHASTA! Se on ihan sama viedäänkö se lapsi rahan takia hoitoon 1-v:na vai 7-v:na.

Ja kiitos kommenteista, en haluaisi olla kotona. Haluan olla muutakin kuin vain äiti!
No ei se ole sama viedäänkö 1 vee rahan takia hoitoon vaiko 7 vee kouluun.
Mä olen muutakin kun äiti, vaikka kotona olenkin.
Jösses sun järjen juoksua :whistle:
 
Pipsa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli kyse SIIS ON RAHASTA! Se on ihan sama viedäänkö se lapsi rahan takia hoitoon 1-v:na vai 7-v:na.

Ja kiitos kommenteista, en haluaisi olla kotona. Haluan olla muutakin kuin vain äiti![/quot

Voihan sitä olla muutakin kuin äiti, vaikka on äiti... vihellyshymiö. :)
Vaikka ei olis edes töissä. Kyllä mä ainakin olen ihan muutakin, kuin pelkästään äiti. Vaikka se äitinä olo on kyllä parasta, mitä tiedän.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli kyse SIIS ON RAHASTA! Se on ihan sama viedäänkö se lapsi rahan takia hoitoon 1-v:na vai 7-v:na.

Ja kiitos kommenteista, en haluaisi olla kotona. Haluan olla muutakin kuin vain äiti!
No ei se ole sama viedäänkö 1 vee rahan takia hoitoon vaiko 7 vee kouluun.
Mä olen muutakin kun äiti, vaikka kotona olenkin.
Jösses sun järjen juoksua :whistle:
Perustele miten on eri asia? Ero siinä tulee jossain vaiheessa kuitenkin!

p.s. onkohan kukaan koskaan miettinyt kuinka paljon nämä kotona hoidetutu = paapotut, hemmotellut, kaiken periksi saaneet, toisia huomioon ottamattomat lapset aiheuttaa häiriötä koulussa tms.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Pointti onkin siinä, että jossain vaiheessa on alettava ajattelemaan rahaakin.
Mä olen töissä ja koitan ajatella rahaa, mutta hoitomaksujen jälkeen tilanne on melkein plusmiinusnolla. :D Mutta tässähän taaplaillaan tyylillämme. :)

 
?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli kyse SIIS ON RAHASTA! Se on ihan sama viedäänkö se lapsi rahan takia hoitoon 1-v:na vai 7-v:na.

Ja kiitos kommenteista, en haluaisi olla kotona. Haluan olla muutakin kuin vain äiti!
No ei se ole sama viedäänkö 1 vee rahan takia hoitoon vaiko 7 vee kouluun.
Mä olen muutakin kun äiti, vaikka kotona olenkin.
Jösses sun järjen juoksua :whistle:
Perustele miten on eri asia? Ero siinä tulee jossain vaiheessa kuitenkin!

p.s. onkohan kukaan koskaan miettinyt kuinka paljon nämä kotona hoidetutu = paapotut, hemmotellut, kaiken periksi saaneet, toisia huomioon ottamattomat lapset aiheuttaa häiriötä koulussa tms.

Hmm..eikö tää oo pikkasen ristiriidassa siihen että lapset pitäs vasta 7v viedä kouluun..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
No se 1v ei viel kaipaa samanikäisiä leikkikavereita mut siinä 3v iässä lapsi useimmiten kaipaa samanikäistäkin leikkiseuraa, joten silloin hyvä ikä viedä hoitoon =)
eli siis 3-v:lla kaverit on vanhempia tärkeämmät?! Eli tolla verukkeella on hyvä jättää hoitoon sitten "vasta" 3-vuotiaana
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:
Joko se rikas mies sitten sanoo, että voisit laiska perse ämmä mennä myös hankkimaan ruokarahaa
Eipäs vaan rikas mies sanokaan, vaan miettii kuinka lapset pääsevät kouluun jos se laiska perse ämmä menee töihin, eikä ole huolehtimassa lasten lähdöstä ja kun ei niille rahoille ole todellista tarvetta, ämmä jää kotiin! Sitten hänestä tulee KOTIROUVA!
 

Yhteistyössä