kysyn vaan
Joko se rikas mies sitten sanoo, että voisit laiska perse ämmä mennä myös hankkimaan ruokarahaa
Eikö siitä tienaa sen että saa olla lapsensa kanssa eikä tarvi sitä laittaa vieraan hoitoon??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kovin mielelläni olisin kotona vielä pidempään jos siitä tienaisi jotain
No ei se ole sama viedäänkö 1 vee rahan takia hoitoon vaiko 7 vee kouluun.Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli kyse SIIS ON RAHASTA! Se on ihan sama viedäänkö se lapsi rahan takia hoitoon 1-v:na vai 7-v:na.
Ja kiitos kommenteista, en haluaisi olla kotona. Haluan olla muutakin kuin vain äiti!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli kyse SIIS ON RAHASTA! Se on ihan sama viedäänkö se lapsi rahan takia hoitoon 1-v:na vai 7-v:na.
Ja kiitos kommenteista, en haluaisi olla kotona. Haluan olla muutakin kuin vain äiti![/quot
Voihan sitä olla muutakin kuin äiti, vaikka on äiti... vihellyshymiö.
Vaikka ei olis edes töissä. Kyllä mä ainakin olen ihan muutakin, kuin pelkästään äiti. Vaikka se äitinä olo on kyllä parasta, mitä tiedän.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli kyse SIIS ON RAHASTA! Se on ihan sama viedäänkö se lapsi rahan takia hoitoon 1-v:na vai 7-v:na.
Ja kiitos kommenteista, en haluaisi olla kotona. Haluan olla muutakin kuin vain äiti!
Perustele miten on eri asia? Ero siinä tulee jossain vaiheessa kuitenkin!Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:No ei se ole sama viedäänkö 1 vee rahan takia hoitoon vaiko 7 vee kouluun.Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli kyse SIIS ON RAHASTA! Se on ihan sama viedäänkö se lapsi rahan takia hoitoon 1-v:na vai 7-v:na.
Mä olen muutakin kun äiti, vaikka kotona olenkin.
Jösses sun järjen juoksua
Ja siinä, että lapset kasvavat ja alkavat haluta jo muutakin, kuin äidin seuraa. Pienille lapsille omat vanhemmat ovat kaikki kaikessa.Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:Pointti onkin siinä, että jossain vaiheessa on alettava ajattelemaan rahaakin.
Mä olen töissä ja koitan ajatella rahaa, mutta hoitomaksujen jälkeen tilanne on melkein plusmiinusnolla. Mutta tässähän taaplaillaan tyylillämme.Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:Pointti onkin siinä, että jossain vaiheessa on alettava ajattelemaan rahaakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Perustele miten on eri asia? Ero siinä tulee jossain vaiheessa kuitenkin!Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:No ei se ole sama viedäänkö 1 vee rahan takia hoitoon vaiko 7 vee kouluun.Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli kyse SIIS ON RAHASTA! Se on ihan sama viedäänkö se lapsi rahan takia hoitoon 1-v:na vai 7-v:na.
Mä olen muutakin kun äiti, vaikka kotona olenkin.
Jösses sun järjen juoksua
p.s. onkohan kukaan koskaan miettinyt kuinka paljon nämä kotona hoidetutu = paapotut, hemmotellut, kaiken periksi saaneet, toisia huomioon ottamattomat lapset aiheuttaa häiriötä koulussa tms.
eli siis 3-v:lla kaverit on vanhempia tärkeämmät?! Eli tolla verukkeella on hyvä jättää hoitoon sitten "vasta" 3-vuotiaanaAlkuperäinen kirjoittaja kidetär:No se 1v ei viel kaipaa samanikäisiä leikkikavereita mut siinä 3v iässä lapsi useimmiten kaipaa samanikäistäkin leikkiseuraa, joten silloin hyvä ikä viedä hoitoon =)
Eipäs vaan rikas mies sanokaan, vaan miettii kuinka lapset pääsevät kouluun jos se laiska perse ämmä menee töihin, eikä ole huolehtimassa lasten lähdöstä ja kun ei niille rahoille ole todellista tarvetta, ämmä jää kotiin! Sitten hänestä tulee KOTIROUVA!Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:Joko se rikas mies sitten sanoo, että voisit laiska perse ämmä mennä myös hankkimaan ruokarahaa
Silitysraudalla vai?Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Nyt on jonkun nukkumaanmenoaika mennyt jo ajat sitten Hyvää yötä, kauniita unia, tuunko silittämään sun poskea? :xmas: