Miksi näin?

  • Viestiketjun aloittaja äiti-82 ja p-05
  • Ensimmäinen viesti
äiti-82 ja p-05
Halutaan uusia meili/mese/kirjeenvaihtoystäviä, mutta yhteydenotto jää yhteen viestiin tai ei oteta yhteyttä ollenkaan? Joo mä ymmärrän jos kemiat ei kohtaa tmv,mut tuskin se nyt yhden meilin jälkeen on niin selvää? En taho oikein ymmärtää..


 
Ikävä kyllä en tiedä miksi muut noin tekevät mutta täältä saisit mamman vm 81 jolla myös lapsi 05 eli jos haluat niin laita osoitteeni muistiin katjahiironen@hotmail.com joka on myös mese osoitteeni.
 
äiti-82 ja p-05
kiva kun teidänlaisianne löytyy:) ajatustenvaihto tois piristystä tähän arjen pyöritykseen..
mie laitan teille postia kun saan tän pikku äijän päikkäreille, se on näin yksikätisenä hiukka liian työlästä
 
Olen aivan saman huomannut,halutaan kyllä sähköpostiosoitteita mutta ei kuitenkaan vastata tai tosiaan jos laittaa s-postia niin kerran ehkä jaksetaan vastata mutta ei sitten enää toista kertaa.Täällä siis myös yksi jolle saa kirjoitella,lisäilen teitä joitakin meseen,jos ei haittaa?! Oma osoitteeni on siis lumipallo@lohjalainen.com Olen siis vm 81 ja lapset 02,04 ja tulokas ois tämän vuoden mallia:)
 

Yhteistyössä