miksi näin

Olen silloin tällöin lukenut näitä alle 20v äitien juttuja ja ihmettelen, että miksi täällä on niin paljon provo-tekstejä, toisten mollaamista ja ylipäänsä muut käy täällä aliarvioimassa hieman nuorempia äitejä. MIKSI?

Ja toinen mitä olen huomannut näissä teksteissä,miksi te nuoret äidit aina puolustelette ja selittelette tekojanne?EI teidän tarvitse!Itsehän te olette valintanne tehneet ja vastuun teoistanne(toivottavasti) otatte.Ette ole tilivelvollisia kenellekään paitsi itsellenne ja lapsellenne.Jättäkää siis nuo "lapsemme oli toivottu"- tekstit pois.Ei kukaan ole kyseenalaistamassa sitä etteikö lapsenne olisi toivottuja!
 
Niinpä
totta on että jokainen "puolustaa"itseään.Voin sanoa etten ollut suunitellu raskautta teininä,mutta kun niin vain kävi.Koko ajan rakastin pientä sisälläni ja olin siitä silti onnellinen.Ei ole kivaa et arvostellaan nuoria kun ei tiedä miten hyvin heillä menee.Mullakin menee lasten kanssa tosi hyvin.Ikää tietty tullu ja lapsiakin =)
 
Samaa minäkin ihmettelen, Sitruuma. Vaikka ikäni puolesta tälle palstalle vielä kuuluisinkin jonkin aikaa (odotan tosin vasta, la 1.5.,siitä vielä puolisen vuotta olen "teini"äiti), niin ei paljon kiinnosta käydä, mieluummin käyn tuolla odottavien puolella, missä on onneksi tosi fiksuja juttuja. En voi käsittää mikä tarve joillakin on tulla tänne mollaamaan ja haukkumaan, ja yleensä haukutaan ettei alle 20-vuotiaat voi olla kypsiä äidiksi. Minusta eniten epäkypsyyttä osoittaa kyseisten henkilöiden haukkuminen täällä!

Antakaa rakkaat siskokullat kaikkien olla rauhassa valintoineen, ja te jotka olette yli 20-vuotiaita niin pysytelkää siellä omalla palstallanne. Tulee väkisin mieleen että kun täällä pitää pyöriä niin tuntuuko teistä että olette vielä liian lapsellisia esim. tuonne 20-30-vuotiaitten puolelle? ;)
 
teinimammako
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2005 klo 16:45 sitruuma kirjoitti:
Olen silloin tällöin lukenut näitä alle 20v äitien juttuja ja ihmettelen, että miksi täällä on niin paljon provo-tekstejä, toisten mollaamista ja ylipäänsä muut käy täällä aliarvioimassa hieman nuorempia äitejä. MIKSI?

Ja toinen mitä olen huomannut näissä teksteissä,miksi te nuoret äidit aina puolustelette ja selittelette tekojanne?EI teidän tarvitse!Itsehän te olette valintanne tehneet ja vastuun teoistanne(toivottavasti) otatte.Ette ole tilivelvollisia kenellekään paitsi itsellenne ja lapsellenne.Jättäkää siis nuo "lapsemme oli toivottu"- tekstit pois.Ei kukaan ole kyseenalaistamassa sitä etteikö lapsenne olisi toivottuja!

Mä luulen et nuoret mammat puolustelee sen takia itseänsä että tuntevat olevansa kokoajan arvosteltavina/tarkkailtavina.Nuoria äitejä kokoajan töllätään ja katotaan perään osataanko hoitaa lapsiamme. Se ei ole kivaa,mutta totta. oletetaan että nuoret äidit ovat hirveitä ryyppäämään ja rellestämään koska ovat nuoria... surullinen facta. ja näistä asioista kun puhutaan sitten täällä niin tunteet kuohuu ja nuoretkin uskaltavat puolustaa itseään,sen takia varmaan täällä on tälläistä "tulista" tekstia... :) Tämä sitten oli vaan minun mielipiteeni :)
 

Yhteistyössä