Miksi musta tuntuu ettei kesä ole alkanutkaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lomalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lomalla

Vieras
Kerrankin olen 3kk kesälomalla ja säät on tälläsia...Aina sataa tai on vähintään pilvistä-mistä kyse?Missä on helteet ja ihanat uima kelit? En vaan tajua...Tuleeko kesä vasta elokuussa?
 
Mä purpatin samaa, ilmat on sateisia ja koleita ja kesäfiilis on tiessään. Useammat on povanneet elokuun helteitä, minua ne ei ilahduta kun sit ollaan tiiviisti töissä ja sillon sais vaikka sataakin.
 

Similar threads

M
Viestiä
124
Luettu
6K
Perhe-elämä
Kolmas "sydämetön"
K
E
Viestiä
19
Luettu
812
E

Yhteistyössä