C cw Vieras 02.02.2010 #3 sama vika. arrrggh olin 41 levelil ja sit razz tippu 7,5 ja ei noussu millään vaikka tein mitä ja nyt ei hermo enää kestä pelaa sitä
sama vika. arrrggh olin 41 levelil ja sit razz tippu 7,5 ja ei noussu millään vaikka tein mitä ja nyt ei hermo enää kestä pelaa sitä
C cw Vieras 02.02.2010 #4 mut siis esim sun pöydät on huonosti et kestää liian kauan kuljettaa ruokaa
A ap Vieras 02.02.2010 #5 Mullakin kävi lvl 40 ja nyt laski pahimmillaan 8 Täytyy koittaa järjestellä pöydät uudestaan =) kiitti vinkistä!
Mullakin kävi lvl 40 ja nyt laski pahimmillaan 8 Täytyy koittaa järjestellä pöydät uudestaan =) kiitti vinkistä!
C cw Vieras 02.02.2010 #8 mulla ainaki oli kaikki hellat ja tarjoilupöydät ja hlökunta mitä vaan niil leveleil sai
A ap Vieras 03.02.2010 #10 Mulla oli hetken vain kahdella tarjoilupöydällä tavaraa ja silloin peukut nousi taas. Nyt kun on vaihteeksi kolme eri sortin tarjottavaa peukut laskee. Liian hyvin ei saa sitten mennä?
Mulla oli hetken vain kahdella tarjoilupöydällä tavaraa ja silloin peukut nousi taas. Nyt kun on vaihteeksi kolme eri sortin tarjottavaa peukut laskee. Liian hyvin ei saa sitten mennä?