Miksi mun mies, tuleva isä ei kerro raskaudesta kellekään?

  • Viestiketjun aloittaja Pahamieli
  • Ensimmäinen viesti
tiitti
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
meillä ex-miehen vanhemmat eivät tiedä kuopuksesta vieläkään, ikää on jo 2,5 kk.. Asia ei kuulemma mulle kuulu :whistle:
Meillä anoppi sai tietää tekstarilla kun vauva (3) oli kuukauden ikäinen. Oli se varmaan jo kuullut joltakin muultakin, mutta kuitenkin... Eivät oikein ole puheväleissä.
 
No ole onnellinen että sulla on noin älykäs mies!!!!!!Tuollanen joka naiselle! :wave: :wave:
Harvinaista on että mieskin tajuaa sen että vaikka nainen tulee raskaaksi,raskaus ei aina pääty onnellisesti,alkuraskaudessa on suuri keskenmenon riski ja onhan se vielä 20viikolla aikaisessa vaiheessa.Siis minun mielestä,22viikosta ylöspäinhän voi keskosena syntyneitä selvitä mutta harvemmin vielä tuolloinkaan :/ Ite en koskaan kertois raskaudesta ennen 22 viikkoa ja en edes tuolloin mutta harvemmin sitä saa pidettyä salassa tuohon asti ;)
 
Minna
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
No ole onnellinen että sulla on noin älykäs mies!!!!!!Tuollanen joka naiselle! :wave: :wave:
Harvinaista on että mieskin tajuaa sen että vaikka nainen tulee raskaaksi,raskaus ei aina pääty onnellisesti,alkuraskaudessa on suuri keskenmenon riski ja onhan se vielä 20viikolla aikaisessa vaiheessa.Siis minun mielestä,22viikosta ylöspäinhän voi keskosena syntyneitä selvitä mutta harvemmin vielä tuolloinkaan :/ Ite en koskaan kertois raskaudesta ennen 22 viikkoa ja en edes tuolloin mutta harvemmin sitä saa pidettyä salassa tuohon asti ;)
Itse en taas ymmärrä tota että pitäisi odotella ettei kerrota jos jotakin sattuu et saa sitten rauhassa surea yksin. Mä itse ainakin kaipaisin just surullisessa tilanteessa sukulaisten, ystävien ja perheen tukea.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Minna :
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
No ole onnellinen että sulla on noin älykäs mies!!!!!!Tuollanen joka naiselle! :wave: :wave:
Harvinaista on että mieskin tajuaa sen että vaikka nainen tulee raskaaksi,raskaus ei aina pääty onnellisesti,alkuraskaudessa on suuri keskenmenon riski ja onhan se vielä 20viikolla aikaisessa vaiheessa.Siis minun mielestä,22viikosta ylöspäinhän voi keskosena syntyneitä selvitä mutta harvemmin vielä tuolloinkaan :/ Ite en koskaan kertois raskaudesta ennen 22 viikkoa ja en edes tuolloin mutta harvemmin sitä saa pidettyä salassa tuohon asti ;)
Itse en taas ymmärrä tota että pitäisi odotella ettei kerrota jos jotakin sattuu et saa sitten rauhassa surea yksin. Mä itse ainakin kaipaisin just surullisessa tilanteessa sukulaisten, ystävien ja perheen tukea.
peesi tuohon.ja mitä tuohon salailuun tulee,niin ainakaan mun pötsillä tätä ei oo enää salailtu aikoihin ja mulla huomenna vasta starttaa 18.vko...
 
Mun ex kertoi n. kk muksun syntymän jälkeen vanhemmilleen. Ei ollu kanttia kertoa aikasemmin. Näytti kuvia ja kun kysyttiin, että kenenkäs lapsi on kyseessä, ex oli todennu, et hänen.
Olispa saanu olla kärpäsenä katossa :kieh:
Hänen sisaruksensa sai tietää, kun mentiin muksun kans käymään kylässä muksun ollessa n. 3 vkon ikänen.
 
Mun mies ei kertonu mulle et yhden hänen tosi hyvän kaverin vaimo on raskaana. Sain tietää koko raskaudesta vasta kun kaveri soitti aikasin aamulla ja kerto et poika tuli. Kun mä kysyin et miks et kertonu mitään niin mietti vaan et no nythän hän kerto. Ei se mitään puhunu kaverielleen sillonkaan kun mä olin raskaana, logiikka oli et ne jotka sut näkee huomaa kyllä...
 
carkkis
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
meillä ex-miehen vanhemmat eivät tiedä kuopuksesta vieläkään, ikää on jo 2,5 kk.. Asia ei kuulemma mulle kuulu :whistle:
mä taas omin yleesä lapseni.en mä ees halua ett miehen suku tietää...
tai miehen ja miehen...lapsen alullelaittajan:D hah...


 
ensimmäisen lapsen kohdalla mies kerto koko kylälle heti ku saatiin tieto raskaudesta ja tän toisen kohdalla mies ei ois halunnu kertoa varmaan vielä sittenkään kun vauva synty :D vaikka tämä toinen oli se "toivottu" ja mies oli aivan haltioissaan tulevasta vauvasta :heart:
 
=)
Meillä mies jätti kertomatta suurimmalle osalle työtovereitaan (pomot toki tiesivät). Oli ollut näkemisen arvoiset ilmeet kun synnytys alko käynnistyyn ja mieheni tuumaa muille että jahas, pitääpä lähteä kotiin päin, taidanpa jäädä isyyslomalle tässä...
 
Kyy
Ei munkaan mies kertonut. Itse asiassa moni työkaveri sai tietää perheenlisäyksestä vasta kun jäi isyyslomalla. Eikä kertonut meidän häistäkään sellaisille ketä ei ollut kutsuttu juhlaan. En tiedä mikä juttu miehillä on noissa, mun mies on vastannut ettei miehet puhu tuollaisista asioista.
 

Yhteistyössä