MIKSI mun MIES on NIIIIN raivostuttava????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmän miehen akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhmän miehen akka

Vieras
Me olemme menossa kesällä naimisiin ja keväällä saadan vauva..
JA SE EI VIELÄKÄÄN HALUA KERTOA vanhemmilleen tai sukulaisilleen häistä tai vauvasta.. En voi näyttäytyä sen porukoille jotteivat vain näkisi mun masua... ARGHHHH...MIKÄ HITTO sitä vaivaa...

Kaikki mun lähipiirissä tietävät, ollaan kuitenki JO puolivälissä..

ja kun kysyn et miksi ei kerrota ni se sanoo

- ei kaikkien tarvii tietää
- näkeepähän sitte
- kerrotaan jouluna (no voi vittu ku tää näkyy jo nytten)

No haluaa se vauvan ja kosikin vielä... Sit menee ihan noloksi kun viimeksi eilen kaveri oli kylässä ja KAVERI (kaasoni) ihmetteli suureen ääneen tätä..ja mieheni kuullen :P

No jos ei halua mua tai vauvaa, ni ei vinkuis kosketella masua, tutustuis vauva matskuu tai harrastais seksiä mun kanssa...
yhdessä kuitenkin oltu jo 8vuotta ja ekalapsi tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmän miehen akka:
Me olemme menossa kesällä naimisiin ja keväällä saadan vauva..
JA SE EI VIELÄKÄÄN HALUA KERTOA vanhemmilleen tai sukulaisilleen häistä tai vauvasta.. En voi näyttäytyä sen porukoille jotteivat vain näkisi mun masua... ARGHHHH...MIKÄ HITTO sitä vaivaa...

Kaikki mun lähipiirissä tietävät, ollaan kuitenki JO puolivälissä..

ja kun kysyn et miksi ei kerrota ni se sanoo

- ei kaikkien tarvii tietää
- näkeepähän sitte
- kerrotaan jouluna (no voi vittu ku tää näkyy jo nytten)

todella omituista käytöstä. Luulisi, että hän on ylpeä sinusta, tulevasta lapsestaan ja siitä että saa juuri sinut vaimokseen !

Miehet...miehet.. ????????

Mä olen kikunnu,raivonnu,vajonnu sääliin ja vaikka mitä... tollanen olan kohauttaja se vaan on.. Eilen huusin sille et sä häpeet tulevaa lastas kun ei siitä kellekkään puhu (sanoi että pidä mua vaan tälläsena paskana) ... parille omalle kaverille vaan..ja YHDELLE ihmiselle on työpaikallaan kertonu...

AI NIIN ja meidän asiat ei hänen mielestään kuulu muille..

Toi on meilläkin tuttua. Miehen mielestä mitkään meidän asiat ei kuulu ulkopuolisille. Se oli kanssa aikoinaan jotenkin nolo, kun työkaverit sai tietää, että meille on vauva tulossa. Onnellisesti ollaan oltu yhdessä tosi kauan. Eiköhän asiat tuosta korjaannu, ota rauhallisesti vaan.

tutulta kuulosti.. ei tosin tossa mittakaavassa, mutta mies ei olis halunnu kertoa mun raskaudesta kenellekään. ja syynä oli se, että ei meidän asiat kuulu muille ja toisaalta halus pitää asian ihan kahdenkeskeisenä mahdollisimman pitkään.

tosin, aika nopeasti kerroin sitten omalle perheelleni ja miehen siskolle ja sittenhän sen tiesi jo kaikki :D

ja oma isäni ei kertonut vanhemmilleen, että menee naimisiin, eikä ne tainneet tietää sitäkään, että äitini oli viimeisillään raskaana :D ja onnellisesti ovat olleet naimisissa jo yli 20v

eli jotkut miehet on vaan sellasia..

No taitaa olla vaan tuppisuinen mies sulla ;) Luultavasti on vielä hämmentynyt uuteen elämäntilanteeseen ja siksi käyttäytyy noin. Tuskin se sua häpeää sentään, jos on kosinutkin ;) Anna ukkokullalle vähän aikaa totuttautua tilanteeseen ja keskity hänen ottamiseen mukaan raskauden kokemiseen. Eli unohda vähäksi aikaa tuo kertomaan painostaminen ja keskity teidän suhteeseen ja tulevaan vauvaan ;) Hommailkaa yhdessä tarvikkeita, kuulostelkaa mahaa ja muutenkin miestä vois vähän rohkaista tulevaan isän rooliin. Kirjoja ja lehtiä vauvanhoidosta ja isyyteen liittyviä lehtijuttuja vois jättää näkösälle tai vaikka yhdessa lueskella, niin eiköhän se miehes pikkuhiljaa rohkaistu tulevaan rooliin.

Vielä oudompi on eräs sukulaiseni, joka odottaa vauvaa tyttöystävänsä kanssa. Mies ei ole koskaan vielä esitellyt edes tyttöystäväänsä KENELLEKÄÄN sukulaisilleen (edes vanhemmilleen). En tiedä syytä, ja ihan puheväleissä siis on sukulaisiinsa...Ja seurustelleet ovat 1,5 vuotta.

Yhteistyössä