Miksi mun läppärin näppis tekee itsekseen kirjoitusvirheitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Pääsääntöisesti jättää kirjaimia välistä. Joskus myös laittaa kirjaimia yhteen pötköön, vaikka olen painanut taukonäppäintä.

Ja viisastelijoille tiedoksi, että vika ei ole tosiaankaan minussa. ;) Olen testannut asian monta kertaa, ja muutama muu ihminen myös on sanonut että tämä mäpis oikeasti tekee ko juttuja. Tämänkin tekstin aikana on pitänyt korjata monta kertaa.

Nyt kirjoitan vähän aika koraamaatta virheitä. Tällaista tekstiä tämä kone siis kiroitta. Missä ihmeessä sii vosi oll vika? Taku e tietty ole enä voimassa.

No tämä vika alkoi noin pari kk sitten, ja on ollut olemassa koko ajan, siis joka pv sen jälkeen, eikä tee aina kyllä päivitystä. Tuota plugin-samperia en tajunnut.

[QUOTE="vieras";22114506]Viruskin voi aiheuttaa kyseistä toimintaa. Hyvä tapa on asentaa käyttöjärjestelmä säännöllisesti uusiksi, niin viruksien ohella häipyvät myös virheet.[/QUOTE]

No ei tähän koneeseen tullut käyttöjärjestelmää levyllä mukana, vai eikö niitä nykyään ole, en tiedä, tietokoneet ei ole mun lajini. Mies vähän aikaa sitten asiaa ihmetteli, kun kuulemma joskus on käyttöjärjestelmä tullut koneen mukana.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä