Miksi mun kädet puutuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Mä oon ruvennu joka yö heräämään siihen kun molemmat kädet on aivan puuduksissa, ja heräilen monta kertaa, aamulla molemmat kädet on aivan tunnottomat |O Tämä alkoi joskus ennen rv 25 ja nyt jatkunut yli viikon ja sama juttu joka yö :kieh: Mistä se johtuu ja voiko sitä jotenki helpottaa?

Niin tuttua...mulla oli viidettä odottaessani koko raskausajan ja mitä pidemmälle raskaus eteni, niin puutuminen paheni.Jopa syödessä puutui kädet ja kesken syömisen piti hieroa puutuneita käsiä.Synnytyksen jälkeen vaiva katosi.

Poikia odottaessa ei mitään tämmöstä ollu, niin piti heti tulla kyselemään täältä neuvoja :D

No kai tästä saa sitte kärsiä koko odotusajan :kieh: Ärsyttävää, ku joutuu monta kertaa heräilemään yöllä.

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Poikia odottaessa ei mitään tämmöstä ollu, niin piti heti tulla kyselemään täältä neuvoja :D

No kai tästä saa sitte kärsiä koko odotusajan :kieh: Ärsyttävää, ku joutuu monta kertaa heräilemään yöllä.

Juu se oli todella raivostuttavaa kun monta kertaa yössä heräs käsien puutumiseen.Koita jaksaa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:

Juu se oli todella raivostuttavaa kun monta kertaa yössä heräs käsien puutumiseen.Koita jaksaa :hug:

No onneksi ollaan jo paremmalla puolella, taitaa nämä vaivat tästä vaan lisääntyä loppua kohden :D

Yhteistyössä