Miksi mun elämä on yhtä helvettiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ollaan yritetty lasta 3,5 vuotta, käyty hoidoissa ja vaikka missä mutta silti ei. Olen oikeassa paskaduunissa, työkaverit on kaikki juoruilevia, selkäänpuukottavia naisia, yritin päästä kouluun, hain neljään eri paikkaan - ja en tietenkään päässyt. Vaikka yritin kaikkeni pääsykokeissa mutta ei sitten. No, ajattelin sitten yrittää uuteen työpaikkaan, hain kaikkiin jotka olivat 100 kilometrin säteellä, mites sattuikaan - minut kutsuttiin vain kahteen paikkaan haastatteluun. Vaikka kuinka yritin haastatteluissa niin silti ei valittu. Joten nice, elämä jatkuu yhtä paskana kuin ennenkin. Ainiin, mies ei jaksa enää yrittää edes lasta ja autokin hajosi. Voi vittu.

Kyllä asiat vielä järjestyy. Hae uudestaan opiskelemaan ensi vuonna. Yritä rentoutua, ehkä sitten tärppääkin. Onko sulla joku sairaus lapsettomuuden takana? Entäs onko ylipainoa?

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Kyllä asiat vielä järjestyy. Hae uudestaan opiskelemaan ensi vuonna. Yritä rentoutua, ehkä sitten tärppääkin. Onko sulla joku sairaus lapsettomuuden takana? Entäs onko ylipainoa?

Ei ole sairautta eikä ylipainoakaan. En oikeasti jaksa olla yhtään päivääkään töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:

Ei ole sairautta eikä ylipainoakaan. En oikeasti jaksa olla yhtään päivääkään töissä.

No sit irtisanoudut! Tai hae saikkua masennukseen, sitä saa aika helposti! Älä jää työpaikkaan jossa et viihdy.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
Kun oppii luottamaan, että asiat järjestyvät jollakin tavalla niin ne myöskin järjestyvät. Nyt se kuulostaa julmalta, mutta mieti asiaa siltä kannalta.

No mun kohdalla tuntuu että ne järjestyvät niin että menevät päin vittua. Tuskin mieskään jaksaa minun kanssa olla enää.

rukoile.En tarkoita kuulostaa hihhulilta uskovaiselta mita en edes ole mutta rukoilu autaa aavuttamaan sisaisen rauhan ja sita kautta paasee muutenkiun elamassa mrenestykseen kun on sisainen rauha. ((((halaus)))

Ollaan yritetty lasta 3,5 vuotta, käyty hoidoissa ja vaikka missä mutta silti ei.
Ette ole tarkoitettu lisääntymään keskenänne.

Olen oikeassa paskaduunissa, työkaverit on kaikki juoruilevia, selkäänpuukottavia naisia,
Naisten työyhteisöt usein ovat.

yritin päästä kouluun, hain neljään eri paikkaan - ja en tietenkään päässyt. Vaikka yritin kaikkeni pääsykokeissa mutta ei sitten.
Et ollut pätevimpien joukossa ko aloilla. Alay eivät olleet sinulle sopivia.

No, ajattelin sitten yrittää uuteen työpaikkaan, hain kaikkiin jotka olivat 100 kilometrin säteellä, mites sattuikaan - minut kutsuttiin vain kahteen paikkaan haastatteluun. Vaikka kuinka yritin haastatteluissa niin silti ei valittu.
Sama, kuin edellä. Taidot ei riitä.

Joten nice, elämä jatkuu yhtä paskana kuin ennenkin.
Asennekysymys.

Ainiin, mies ei jaksa enää yrittää edes lasta
Tajunnut tosiasian teidän lisääntymiskyvyttömyydestänne.

ja autokin hajosi.
Huolto laiminlyöty.

Voi vittu.
Sanos muuta

Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
Kun oppii luottamaan, että asiat järjestyvät jollakin tavalla niin ne myöskin järjestyvät. Nyt se kuulostaa julmalta, mutta mieti asiaa siltä kannalta.

No mun kohdalla tuntuu että ne järjestyvät niin että menevät päin vittua. Tuskin mieskään jaksaa minun kanssa olla enää.

Sun on opittava ensin arvostamaan itseäsi, jonka jälkeen muutkin osaavat arvostaa.
Sun on lisättävä omaa tietoista itseluottamustasi, jonka jälkeen toisetkin luottavat sinuun.
Sun on ensin itse haluttava muutosta posiitiveen suuntaan ja hyvä alku olis nyt alkaa miettimään päivittäisiä ihan pikkuriikkisiä ilonaiheita ja illalla kirjaat kymmenen päiväkirjaan niitä.

Pohjalta ei ole kuin ylöspäin suunta. Elämä on ylä-ja alamäkeä...

Pahinta tuossa on kun auto hajosi. Parasta se, että ette saa lasta. Luehan minkälaisia "äitejä" tälläkin palstalla on. Et varmasti halua olla yhtä ilkeä ihminen.

Yhteistyössä